خبرهای داغ:
به بهانه برگزاری «جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه های مسجد» جمعی از کارشناسان حوزه هنری قزوین با جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۳۸۶۹۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این دیدار «سرهنگ عباس برزگر» استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های دستگاه ها در جهت هم افزایی در فعالیت های فرهنگی را لازم برشمرد.
وی گفت: کنگره ملی 3000 شهید استان قزوین فرصتی است تا ظرفیت های مادی و معنوی به نحو شایسته ای بسیج شوند که در این راستا می توان از همفکری و همراهی هنرمندان به نحو احسن بهره جست.
وی حمایت از فعالیت های فرهنگی هم راستا با ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ضروری برشمرد.
در این جلسه «علی هوشمند» - رییس حوزه هنری قزوین- ضمن ارائه گزارشی از برنامه های پیش روی این مرکز، برگزاری جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه های مسجد با حضور بیش از یکصد هنرمند از اقصی نقاط کشور و اجرای نمایش هایی با موضوع و محتوای ارزشی در مساجد شهر قزوین را فرصتی مغتنم در راستای مردمی کردن هنر، ایجاد ارتباط با قشر جوان و مومن، کشف استعدادهای درخشان و حمایت از آثار فاخر برشمرده گفت: در این جشنواره علاوه بر درج آرم و نشان کنگره ملی 3000 شهید استان در پوستر ها، بیلبرد، فیکسچرها به ویژه در مراسم اختتامیه (جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد) با حضور داوران و هنرمندان کشور از مقام چهار نمایشگر شهید استان تجلیل به عمل خواهد آمد.
گفتنی است: در این دیدار کارشناسان واحدهای تخصصی به ارائه گزارش از فعالیت های صورت گرفته پرداختند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها