خبرهای داغ:
در دیدار فرمانده سپاه و نیروی انتظامی شهرستان البرز تاکید شد:

همدلی نیروهای مسلح، پشتیبان آرامش و امنیت جامعه

فرمانده سپاه و نیروی انتظامی شهرستان البرز طی دیداری بر همدلی و اتحاد هرچه بیشتر نیروهای مسلح در جهت آرامش و امنیت جامعه تاکید کردند.
کد خبر: ۹۰۳۸۶۹۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز (دوشنبه) فرمانده انتظامی شهرستان البرز، سرهنگ خسروی با فرمانده جدید سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، سرهنگ طاهر خانی دیدار و گفت وگو کرد.
سرهنگ خسروی در این دیدار با تاکید بر اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: همه ما در هر لباسی و در هر ارگانی تلاش می کنیم که روز به روز بر سربلندی کشور عزیزمان بیافزاییم.
وی ادامه داد: ایجاد امنیت و رفاه در کشور مهمترین مولفه ای است که در جهت آن قدم برمی داریم و به دست آوردن این مهم جز با اتحاد، همدلی و هم افزایی ارگان ها و دستگاه های نظام تحقق نمیابد.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز تبیین کرد: در صورتی می توانیم در پیشبرد اهداف و برنامه ها موفق باشیم که همه دستگاه ها را در این امر شریک بدانیم، سپاه و بسیج در این میان ثابت کرده اند که در خدمت مردم و جامعه هستند و برای به دست آمدن امنیت و یک پارچگی از هیچ خدمتی فرو گذار نمی باشند.
خسروی با بیان این نکته که نیرو های نظامی و انتظامی هرگز وابستگی جناحی نداشته اند، ابراز کرد: ما تنها به ولایت فقیه پایبندیم و خود را در خدمت ولی فقیه می دانیم و امیدواریم که جامعه زیر سایه ولایت به آرمان های خود دست یابد.
وی افزود: همه ما برای این نظام که خون های پاکی به پای آن داده شده است تلاش می کنیم، در شرایطی که کل دنیا کمر به کینه توزی علیه ما بسته اند تنها با همدلی و اتحاد می توان در این امتحان موفق و سربلند بود.
سرهنگ اسماعیل طاهر خانی، فرمانده سپاه شهرستان البرز نیز در این دیدار ظمن تبریک به مناسبت ایام دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت اظهار کرد: حضور در بین مردم و همدلی با آنها می تواند نیرو های نظامی و انتظامی را به هدفشان برساند.
وی ادامه داد: مسئولین نظام ما باید تلاش کنند در هر برهه ای و در هر عملی همراه مردم باشند، حتی قانون را تا نقطه ای که نفع مردم باشد و از خط قرمز ها عبور نکرده باشد به سمت مردم خم کنند.
فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: همدلی و اتحاد دستگاه ها زمانی تحقق یافته است که مردم آن را حس کنند، در اآن موقعیت می توان گگفت که همدلی ما ثمر بخش بوده است.
طاهرخانی در بخش پایانی بیانات خود خاطر نشان کرد: همگرایی و هتعامل سازنده نیروهای مسلح می تواند آرامش و امنیت را به بهترین شکل در جامعه پدید آورد.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها