خبرهای داغ:
یادداشت/ صادق چگینی:

جنگ هشتک های راضی با ناراضی

مواضع رییس جمهور در خصوص بستن تنگه هرمز با حمایت رهبر انقلاب مواجه شد و در این خصوص بیانات روحانی با روزهای انتخابات ۹۲ و ۹۶ زمین تا آسمان متفاوت شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۶۸۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

خبرگزاری بسیج در قزوین: مواضع رییس جمهور در خصوص بستن تنگه هرمز با حمایت رهبر انقلاب مواجه شد و در این خصوص بیانات روحانی با روزهای انتخابات ۹۲ و ۹۶ زمین تا آسمان متفاوت شد.
وی خطاب به ترامپ گفت: با دم شیر بازی نکنید!
اما ترامپ با تهدید واقعی خویش از برخورد پشیمان کننده نسبت به اظهار نظر روحانی در توییتر مواضع خویش را بیان کرد.
هرچند نسبت به عملکرد روحانی منتقد هستیم اما در برابر ترامپ همه با روحانی هستیم.انقلاب اسلامی در منطقه تیر خلاص را به آمریکا زده است و نفس های آخر را می کشد.
ترامپ بداند که اصولگرا و اصلاح طلب و احمدی نژادی در مواجهه با آمریکا برابر و برادرند. هیچ قدرتی را اجازه نمی دهیم در برابر انقلاب صف آرایی کند. اگر قرار است جنگی اتفاق بیفتد ترامپ باید فکر ۵میلیون تلفات سربازانش باشد. باید بداند اسراییل را به صحنه جنگ آخرالزمان تبدیل خواهیم کرد.
روحانی را با تمام نقدهایی که به او داریم تنها نخواهیم گذاشت، ترامپ با روحانی طرف نیست بلکه با ارتش ۲۰میلیونی طرف است.
روحانی زمانی با زیرپا گذاشتن مواضع انقلاب تنش زدایی را دستور کار قرار داد و اشتباه خاتمی را تکرار کرد، او باید بداند که دلبستن به اروپا سرابی بیش نیست. زیرا اروپا تا اجرایی شدن تحریم های آمریکا این بازی را ادامه می دهد، امروز تنش بین راضی که طیف دولت است و ناراضی همان آمریکا در جریان است و جنگ هشتک ها راه می اندازند.
انقلابیون برای مواجه دولت با آمریکا در کنار روحانی هستند زیرا اختلافات درونی مادربطی به لندن نشین ها و سبک مغزهای درونی ندارد.
وقتی رهبر انقلاب از مواضع رییس جمهور دفاع کردند بر همگان واجب است اطاعت از ولی امر داشته باشیم.

 1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها