خبرهای داغ:
بسیج گزارش می دهد:

رهبری چرا برخورد نمی کند!!

برخی تمام ناکارآمدیها را می بینند و متعرض می شوند که رهبری چکاره است؟ چرا دستور نمی دهد که با این همه فساد و اختلاس برخورد کند؟
کد خبر: ۹۰۳۸۶۸۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

خبرگزاری بسیج قزوین: برخی تمام ناکارآمدیها را می بینند و متعرض می شوند که رهبری چکاره است؟ چرا دستور نمی دهد که با این همه فساد و اختلاس برخورد کند؟
امام علی با فلان شخص اختلاسگر برخورد می کرد، چرا رهبری برخورد نمی کند! کسانیکه این سخنان را مطرح می کنند قانون اساسی و جایگاه ولایت فقیه را نمی شناسند!
جامعه امروز ما بسیار متفاوت است با جامعه کوفه ۱۴۰۰سال پیش، در آن دوران زیر مجموعه های حکومت امیرمومنان ع به تعداد انگشتان دست بود اما اصل برخورد با غارتگران را در دستور کار داشت.
امروز زیر مجموعه های حکومت جمهوری اسلامی ایران بیش از ۴۵۰۰۰سازمان و نهاد یا زیر مجموعه های مختلف بوده که رهبری وقت ندارد بدان ها برسد.
برای حفاظت از هر اداره یا وزارت خانه،سازمان بازرسی،حراست،وزارت اطلاعات،قوه قضاییه و دادگستری، دیوان محاسبات و مجلس وجود دارد که باید چهار چشمی مراقب عملکرد سازمان های حکومتی باشند، وقتی این سازمان های عریض و طویل کارشان را انجام نمی دهند باید مسئولان را پاسخگو کرد،باید به قوه قضاییه ایراد گرفت و فریاد زد که اگر برادر چهارتا وزیر و گردن کلفت را اعدام انقلابی کنید مردم حساب کار دستشان میایدکه شما دنبال عدالت هستید!
وقتی ناکار آمدی صورت می گیرد فلش ها به سمت رهبری حرکت می کند تا وی را متهم کنند! اگر رهبری قرار باشد در تمام مسایل ریز و جز دخالت کند به معنای سوق دادن جامعه به سمت دیکتاتوری می باشد.
مسئولان ذیربط باید پاسخگو باشند،
آقای مدیر کل بانک مرکزی! وقتی پول ارزی کشور را بدون نظارت و حساب کتاب به مفت خورها می دهید شجاعت داشته باشید از حلقوم آنها بکشید بیرون، رهبری که نباید هیزم جهنم شما باشد.
معظم له فریاد میزنند که حقوق های نجومی خیانت و حرام است و کسانیکه این کار را کردند لیاقت ماندن در پست های انقلابی و حکومت را ندارند، جناب رییس جمهور چرا بر خلاف گفته رهبر انقلاب که مانند کلام قرآن و قانون اساسی است آنها را در سمت های بالاتر منصوب می کنید؟
چرا آنها را ذخیره انقلاب می نامید؟ از کدام انقلاب تربیت یافته اند؟ وزیر اطلاعات نباید بحث عدم برخورد با مفسدان اقتصادی را مطرح کند. اگر با دزد بیت المال برخورد نشود پس با آفتابه دزد گرفتن که نمی شود جامعه را نگه داشت!
رهبر انقلاب دستور برخورد با هر فسادی دادند شما همپیاله های رانت خواران به بازی گرفتید تا فلش ناکار آمدی شما به سمت رهبری نشانه گیری شود!
آقایان دفاع شما از حقوق های نجومی اعتماد مردم به انقلاب را ناک اوت کرد، برای رییس جمهور شدن و وکیل و وزیر شدند سرو گردن می شکنید و حاضر شدید از رو جنازه یک ملت رد شوید، چطور پاسخگو نیستید!
آقای وزیر نفت وقتی می گویید ۱۰۰میلیارد تومان اختلاس نبوده دزدی بوده است واقعا به ریش ملت می خندید!
حراست،بازرسی،وزارتخانه عریض و طویل،دیوان محاسبات چه کاره بودند؟
شما باید پاسخگو باشید نه اینکه انقلاب و قوه قضاییه را متهم کنید که برخورد کند! شما ها قبل از فراری دادن مجرم باید به قوه قضاییه اطلاع بدید.
امثال بابک زنجانی را باید دار بزنید،خاوری و تمام مدیران چپاولگر را به سینه دیوار بگذارید و تیر خلاص به انها بزنید تا بفهمند انقلاب هیچ میانه ای با دزد خیانت کار ندارد!
دولت ها و وزارتخانه هایشان پاسخگو نیستند، رهبری اگر قرار است که همه کار ها خودش انجام دهد،پس وجود شما چه دردی از این ملت دوا می کند که شب تا صبح یا هفته ها وقت ۸۰میلیون انسان را با هزینه های سرسام آور بگیرید در آخر به خدا هم پاسخگو نباشید!
اگر فلش ها به سمت رهبر انقلاب حرکت کند و ناکارآمدی ها را به حساب ایشان بگذارند و آقایان مسئول به جای پاسخگویی طلب کار باشند مجبوریم که نگذاریم انقلاب در دستان شما نامحرمان بیفتد!
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها