خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف آذربایجان شرقی در آئین تکریم و بزرگداشت امامزاده سید حمزه همزمان با دهه کرامت و پاسداشت روز ملی تکریم و بزرگداشت امام زاده ها، گفت: امام زادگان انوار پراکنده در کشور هستند و وجود این امام زادگان در ایران، نعمت و واسطه ای برای قرب الهی می باشد.
کد خبر: ۹۰۳۸۶۱۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان،  حجت الاسلام  علی مصائبی، اظهار داشت: با پیروی از اهل بیت (ع)، می توان عرض ارادت و محبت خود را به این بزرگواران نشان داد.

وی امام زادگان را انوار پراکنده در کشور خواند و وجود این امام زادگان را نعمتی در ایران و واسطه ای برای قرب الهی دانست و خاطر نشان کرد:  وجود متعدد امام زادگان در استان عنایت بزرگی است آن ها را برای خود شفیع قرار دهیم و به آنان توسل کنیم.

حجت الاسلام مصائبی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش اداره کل اوقاف برای اجرای برنامه های معنوی در سطح شهر اشاره کرد و عنوان داشت: اداره اوقاف با اجرا برنامه هایی مانند آرامش بهاری، یاس نبوی، دهه کرامت، دهه امامت و... تلاش می کند تا معنویت را در بین مردم زنده نگه دارد

وی حضور مردم در این گونه برنامه ها را مایه دلگرمی و قوت قلبی برای اجرای هر چه بیشتر و بهتر این گونه برنامه ها در سطح شهر دانست و گفت: حضور و پویا نگهداشتن آئین ها و مراسمات معنوی بی اجر نیست. 

ارسال نظرات