نماینده مردم مریوان در مجلس با اشاره به حوادثث جاده‌ای گفت: امیدوارم با توجه ویژه نسبت به کمربندی مریوان و در نظر گرفتن اعتبارات جهشی برای بازسازی راه‌های کردستان دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم.
کد خبر: ۹۰۳۸۵۸۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران ومعماری، منصور مرادی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز، بیان کرد: شهادت جمعی از سربازان و مرزبانان غیور در اثر درگیری مسلحانه که به صورت ناجوانمردانه در روستای دری در شهرستان مریوان اتفاق افتاد و همچنین مشابه آن در چند روز پیش در روستای قوچخانی اتفاق افتاد تسلیت می‌گویم.

وی افزود: ضمن تسلیت به بازماندگان تصادفات اخیر در کردستان از وزیر راه و شهرسازی و رییس‌جمهور که متوجه اعتراضات مکرر نمایندگان کردستان باشند و جاده‌های کردستان را که به قتلگاه تبدیل شده است، توجه کنند و اعتبارات جهشی را برای بازسازی جاده‌های کردستان در نظر بگیرند تا هر روز به تعداد خانوارهای داغ دیده در اثرات تصادفات در استان افزوده نشود.

نماینده مردم مریوان در مجلس ادامه داد: آقای آخوندی اگر شبیه حوادثی که در سنندج اتفاق افتاد در شهرستان مریوان نیز به دلیل نبود کمربندی این شهرستان و جاده ترانزیتی بین‌المللی شاهد باشیم، با هیچ اعتباراتی قابل جبران نخواهد بود. ان‌شاءالله با توجه ویژه نسبت به کمربندی مریوان و در نظر گرفتن اعتبارات جهشی برای بازسازی راه‌های کردستان دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات