خبرهای داغ:
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین خبر داد:
اسماعیلی عنوان کرد: مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سوی دبیرخانه این جشنواره تا ۱۰ مردادماه ۱۳۹۷ تمدید شد
کد خبر: ۹۰۳۸۵۷۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

رویا اسماعیلی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سوی دبیرخانه این جشنواره تا ۱۰ مردادماه ۱۳۹۷ تمدید شد.
وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند برای دسترسی به منابع این جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین اظهار کرد: همچنین می‌توانند پرسشنامه و فایل PDF منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را از سامانه اطلاع‌رسانی و ثبت نام جشنواره رضوی (razavi.iranpl.ir) دریافت کرده و در این مسابقه شرکت نمایند.
اسماعیلی افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی از مجموعه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، فعالیت خود را از ششمین دوره برگزاری زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز کرد.
وی عنوان کرد: ششمین دوره این جشنواره در سال ۱۳۹۵، تعداد ۳ کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی شد که با مشارکت ۲۳۸‌ هزار نفر همراه بود و به یک رخداد بزرگ فرهنگی در کشور تبدیل شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: همچنین در هفتمین دوره این جشنواره در سال ۱۳۹۶ نیز ۶ عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی شد که با حضور ۶۳۱ هزار و ۵۲۶ شرکت کننده، مشارکت چشمگیری در میان مسابقات کتابخوانی کشور و رشد ۲۶۰ درصدی نسبت به دوره گذشته را ثبت کرد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها