در راستای ولادت با سعادت کریمه‌ی اهل بیت(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س)،از تعداد سه نفر از دختران نمونه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان با اعطای لوح تجلیل شد .
کد خبر: ۹۰۳۸۵۳۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان، خان محمد حسن زهی معاون اداری و پشتیبانی اداره کل با اعطای لوح تقدیر و شاخه گل از دختران نمونه اداره کل تجلیل بعمل آورد.

خان محمد حسن زهی معاون اداری و پشتیبانی اداره کل در خلال تبریک اتاق به اتاق دختران ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، داشتن فرزند دختر را یک فضیلت الهی خواند و گفت:: دختر نقش‌های مهمی در خانواده دارد که مهم‌ترین آن‌ها آرامش بخشی به اعضای خانواده است.

وی نقش دختری حضرت زهرا(س) برای نبی گرامی اسلام(ص) و نقش خواهری حضرت زینب(س) در روز عاشورا برای امام حسین(ع) را بهترین الگو‌ها برای دختران خواند و تصریح کرد: دختران ما باید سیره و رفتار آن بزرگان را الگو قرار دهند تا در زندگی خود موفق باشند.

گفتنی است در این مراسم خانم خلیقی مهر مشاور امور بانوان و خانواده اداره کل نیز حضور داشت و از بانوان همکار دارای فرزند دختر با اعطای پکیج سرگرمی تجلیل نمود.
ارسال نظرات