خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: سیاست آمریکا در داخل کشور ایران ایجاد فشار روانی است و سیاست‌مداران این کشور بر این باورند که با بر هم ریختن روح و روان جامعه مردم در مقابل نظام ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۳۸۵۲۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱
سرهنگ ناصر بهرامی
به گزارش روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، سرهنگ دوم پاسدار ناصر بهرامی، مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) در مراسم تکریم و معارفه مسئول سیاسی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با اشاره به مسائل روز منطقه و خاورمیانه با حضور فعال ایران، اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران و به خصوص آمریکا به دنبال محدودیت فعالیت ایران در منطقه هستند و این در حالی است امروزه ایران در کل منطقه نفوذ پیدا کرده است و از چین تا مدیترانه حضور فعالی دارد.
وی تصریح کرد: حضور فعال جبهه مقاومت در کشور‌های منطقه به خصوص سوریه، فعالیت دشمن را محدود کرده و این در حالی است آمریکا در تلاش است تا فعالیت ایران را در منطقه خاورمیانه محدود کند.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان این‌که فشار برای خروج ایران از منطقه ناموفق بوده است، تصریح کرد: امروزه ۲۴۰ نفز از پارلمان کشور عراق در جبهه مقاومت و حامی ایران هستند که همین عامل به حضور فعال ایران در منطقه کمک قابل توجهی خواهد کرد.
وی ادامه داد: علی‌رغم وعده‌های بی‌شماری که به نظامیان عربستانی در یمن داده شده است، دولت عربستان با شکست‌های فراوانی در این منطقه مواجه شد.
بهرامی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی در سرتاسر دنیا صادر شده است، تاکید کرد: سیاست آمریکا ایجاد فشار روانی در ایران است و سیاست‌مداران این کشور بر این باورند که با بر هم ریختن روح و روان جامعه، مردم در مقابل نظام ایستادگی می‌کنند؛ در همین راستا مقام معظم رهبری چالش بزرگ مردم ایران را چالش ذهنی برشمردند.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اظهار داشت: ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به نظام، سست کردن مسئولین، شکاف بین مردم و نظام جمهوری اسلامی از اهداف دیگر دشمن برای ایجاد خلل در جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به این که امروزه ۵۰ دروغ بزرگ در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های سطح دنیا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مخابره می‌شود، تصریح کرد: فشار اقتصادی و اخلال در بازار طلا و دلار و همچنین فشار عملی برای ایجاد اغتشاشات و درگیری‌ها در شهر‌های حاشیه‌نشین کشور از هدف دیگر دشمن برای اخلال در نظام جمهوری اسلامی است.
بهرامی خاطرنشان کرد: تنها راه شفا بخش برای جمهوری اسلامی ایران عمل کردن به اقتصاد مقاومتی است و این در حالی است که مدیریت تحریم نسبت به قبل بهتر شده و در این راه آمریکا نیز به دنبال سنگ‌اندازی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها