مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان خبر داد:

آغاز بزرگ‌ترین طرح آماری اطلاعات موقوفات کشور در سیستان و بلوچستان

مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان از آغاز بزرگ‌ترین طرح آماری اطلاعات موقوفات کشور همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۸۵۱۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان، مومنی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گفت: بزرگ‌ترین طرح آماری اطلاعات موقوفات کشور همزمان با سراسر کشور در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

وی اظهار کرد: یکی از اهداف این طرح بهره‌برداری و برخورداری از اطلاعات و آمار صحیح در راستای مدیریت و ارتقای بهره‌ وری موقوفات و اماکن متبرکه کشور است.

حجت الاسلام مومنی افزود: اطاعات پایه رقبات موقوفات منفعتی، انتفاعی، اشتراک التولیه و اماکن متبرکه در سامانه جامع اطلاعات و مدیریت موقوفات کشور بارگذاری شده است، اما صحت‌وسقم این اطلاعات و آمار باید در ۴ مرحله در سطح استان به تائید رسیده و بعد در دو مرحله هم در سطح سازمان اوقاف به تائید نهایی برسد.

مدیرکل اوقاف استان بیان کرد: همچنین در این طرح می‌بایست اطلاعات پایه رقبات جدید در سامانه جامع وارد و ثبت شود و اطلاعات ثبت‌شده رقبات نیز تصحیح، پالایش، تکمیل شده و به تائید نهایی برسد.

وی با بیان این که اجرای این طرح یکی از اولویت‌های سالانه سازمان اوقاف در سند راهبردی مصوب این سازمان می‌باشد تصریح کرد: براساس این طرح اداره کل و شهرستان‌ها می‌بایست روزانه اطلاعات‌پایه بیش از ۲۶۱۳۶ رقبه را در سامانه ویرایش، تکمیل و به تائید برسانند تا براساس زمانبندی یکماهه اعلام شده از سوی سازمان، یعنی تا ۲۶ مردادماه این طرح ملی به پایان برسد.

مؤمنی با اشاره به تشکیل قرارگاه فدک در راستای تسریع در اجرای این طرح از سوی سازمان اوقاف، پیشاپیش از همت و اراده همکاران در اجرای این طرح قدردانی کرد.
ارسال نظرات