معاون فرهنگی اوقاف سیستان و بلوچستان از برگزاری مراسم تکریم و بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه در شهرهای زاهدان، زابل و ایرانشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۸۵۱۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۷
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین محسن اشرفیان، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان با بیان اینکه پنجم ذی‌القعده به عنوان روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه نامگذاری شده است گفت: دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و با جشن میلاد امام رضا(ع) به پایان می‌رسد.

وی همچنین از اجرای مراسم تکریم و بزرگداشت، اما مزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم روز پنچ شنبه، ۲۸ تیرماه ساعت ۹ صبح در حسینیه سیستانی‌ها به نیابت از بقعه متبرکه سید مهدی ایرانشهر و روز جمعه همزمان با دعای پرفیض ندبه با حضور مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان در بقعه متبرکه سید باقر زابل برگزار و در پایان از خادمین و هئیت امنا تجلیل شد.

اشرفیان افزود: همچنین این مراسم ۳ مرداد ماه در مسجدالرضا(ع) شهرستان زاهدان همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار می‌شود و مراسم زیر سایه خورشید نیز در بقعه متبرکه بی بی دوست زابل برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان در پایان یادآور شد: استان سیستان و بلوچستان دارای ۱۳ بقعه متبرکه می‌باشد که ۴ بقعه این استان شاخص و فعال هستند.
ارسال نظرات