دیدار خادمین آستان قدس رضوی از خانواده بی بضاعت روستای جائینک

همزمان با دهه کرامت خادمین آستان قدس رضوی با حضور در منطقه بخش ساحلی دلوار مهمان یکی از خانواده های بی بضاعت روستا جائینک بودند.
کد خبر: ۹۰۳۸۵۱۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دلوار، روز گذشته چهار تن از خادمین آستان قدس رضوی به همراه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و جانشین فرماندهی مرکز دلوار و تنی چند از بسیجیان و اعضای شورای اسلامی روستای جائینک مهمان یکی از خانواده های بی بضاعت و مستضعف این روستا بودند.

حجت الاسلام بهرامی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلوار در گفتگو با خبرنگار بسیج در این مراسم عنوان داشت: هدف از بازدید های این چنینی تلاش برای شناسایی و زدودن فقر و محرومیت و مورد بررسی قرار دادن مشکلات از نزدیک می باشد.

بهرامی در ادامه تصریح کرد: این خانواده دارای دو فرزند دختر و یک پسر معلول میباشد که متاسفانه سال قبل نیز در تصادف پدر و سرپرست خانواده فوت می نماید و مادرشان نیز از ناحیه پا دچار آسیب شدید شده و از کار افتاده می باشد. این خانواده شدیدا نیازمند کمک نهاد های حمایتی و توجه مسئولین بخش و استان می باشند.

لازم به ذکر است در این دیدار ضمن کمک های نقدی و غیر نقدی، قول مساعدت و پیگیری  جهت ساخت خانه مسکونی جهت این خانواده توسط مسئولین نیز داده شد.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار