استاندار لرستان گفت: محور گردشگری غرب با محوریت ۵ استان در سمینار استانداران مطرح شد تا از استعداد‌های مشترک استفاده شده و به یکی از مسیر‌های گردشگری تبدیل شود.
کد خبر: ۹۰۳۸۴۷۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سیدموسی خادمی  امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار شد،به طرح ایجاد مسیر گردشگری در 4 استان لرستان،خوزستان،همدان و کرمانشاه اشاره و بیان کرد: تقویت بوم‌گردی در لرستان مورد تاکید بوده و در حال حاضر بدون هیچ محدودیتی تسهیلات در این حوزه اعطا می‌شود.

وی افزود: بخشی از منابع صندوق توسعه ملی در این شرکت توسعه استانی شکل گیرد و پیشنهاد دوم این است گه بخشی از سهام آن را بانک‌ها و یا شرکت‌های بزرگ شبه‌دولتی شکل گیرد.

خادمی اظهار داشت: محور گردشگری غرب با محوریت ۵ استان در سمینار استانداران مطرح شد تا از استعدادهای مشترک استفاده شده و به یکی از مسیرهای گردشگری تبدیل شود.

وی از تلاش برای توسعه حوزه گردشگری در لرستان خبر داد و گفت: بدون محدودیت برای اجرای طرح‌های بوم گردی تسهیلات پرداخت خواهد شد و از سوی دیگر شرکت کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا نیز به دنبال اجرای طرح بزرگ گردشگری در مساحت هزار هکتار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات