نایب رئیس اتاق بازرگانی لرستان گفت: در لرستان مازاد محصولات کشاورزی ۸۰۰ هزار تن بوده که کمتر از ۶ درصد آن صادر می‌شود و اگر بتوان میزان صادرات محصولات کشاورزی را به سهم ۳۰ درصدی رساند بسیاری از مشکلات استان حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۴۷۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حسین سلاح‌ورزی  امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان که با حضور معاون اقتصادی رییس‌جمهور برگزار شد، بیان کرد: امسال ششمین سال مستمر برگزاری شوراهای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی است که در این مدت ثمرات ارزشمندی داشته و در سه قانون پنجم توسعه، قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار و قانون دائمی شدن برخی از احکام آن آمده است.

وی ادامه داد: در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان‌ها و کشوری به موضوعات مخل کسب‌وکار پرداخته می‌شود.

نایب‌ رئیس اتاق بازرگانی لرستان به سفر دو روزه معاون رئیس جمهور به لرستان اشاره و عنوان کرد: فردا کارگروه‌های مختلفی در استان فعال شده و موضوعات بانک‌ها بررسی و تعیین تکلیف خواهند شد.

سلاح‌ورزی اظهار داشت: بررسی‌های نشان می‌دهد اجرای طرح ارتقا سیستم صادرات محصولات کشاورزی می‌تواند کمک زیادی به توسعه استان لرستان کند.

وی خاطرنشان کرد: در لرستان مازاد محصولات کشاورزی ۸۰۰ هزار تن بوده که کمتر از ۶ درصد آن صادر می‌شود و اگر بتوان میزان صادرات محصولات کشاورزی را به سهم ۳۰ درصدی رساند بسیاری از مشکلات استان حل خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان گفت: بر این اساس تدوین برنامه‌ای برای تحقق این هدف در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات