خبرهای داغ:

زنان باید زهرا گونه در جامعه حاضر شوند

زنان باید زهرا گونه در جامعه حاضر شوند.
کد خبر: ۹۰۳۸۴۶۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، شاهین دژ با جمعیت بالغ بر 90 هزار نفر اما با 540 شهید گلگون کفن و هزاران جانباز، رزمنده و ایثارگر یکی از شهرستان های جنوب آذربایجان غربی است که در دفاع مقدس بیشترین حرف را برای گفتن داشت آنچنان که نسبت به بعد جمعیتی زمان خود بیشترین شهید را تقدیم این انقلاب کرد.

همین آمار موجب شد تا لقب دارالمجاهدین را برای خود برگزیند، اما روی سخنم با همان هایی است که حیا را فرو خورده اند و نه تنها از دلیرمردی و شجاعت رزمندگان این سرزمین و شیرزنانش بی خبرند بلکه با کمال تاسف جای چادر خود را به مانتوهای جلوبازی که غرب تبلیغ می کند داده اند، همان غربی هایی که تا دیروز خون مردمان این کشور را زمین می ریخت.

آری امروز غرب جرأت جنگ ندارد چون دلیرمردان همچنان هستند و محکم تر از گذشته ایستاده اند و تنها راه شان جنگ فرهنگی است که با ورود به پشت بام ها و گوشی های موبایلی که در دستان تان قرار گرفته در صدد نابودی و هلاک سازی فرهنگ اصیل و ناب اسلامی تان است.

خواهر عزیز، دُر وقتی دُر است که در درون صدف باشد،خیال می کنی اگر حجابت را از دست دادی ارزش می یابی، نه سخت در اشتباهی و نه تنها خود را در انظار عمومی زیر سؤال برده ای و در پیشگاه خدای خود آبروی چندین ساله ات را از دست داده ای بلکه ارزش و وقارت را نیز زیر پا گذاشته ای.

خواهرم امروز حجاب تو چادر است،چادری که شهدای عزیز آن را کوبنده تر از خون سرخشان معرفی کرده اند، همان که دشمن تمام هراسش از آن است، پس همین امروز حرمت خود را زهرا گونه به رخ بکش تا نامحرمان و نااهلان از این حرکت جهادی ات خوار و خجل شوند / آری اینجا شاهین دژ شهرستان دارالمجاهدین است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار