جلسه هم اندیشی سران طوایف، معتمدین و عشایر استان به منظور تبریک مسئولیت جدید فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۳۸۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه هم اندیشی سران طوایف، معتمدین و عشایر استان به منظور تبریک مسئولیت جدید سردار گشتاسبی به عنوان فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مهمانسرای سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد.

امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این جلسه با اشاره به این مطلب که عشایر و طوایف در خیلی از صحنه ها،از آبرو و هرآنچه را که در توان و اختیار خود داشتند برای حفظ نظام و انقلاب گذاشته اند، گفت: عشایر استان یادگاران شهید شوشتری هستند؛ بی انصافی  است که  نسبت به این قشر به گونه ای رفتار شود که شان و منزلت آنها زیر سوال رود.

وی  با تاکید بر این مطلب که طوایف و خانواده معظم شهدا، افرادی  دل سوخته و زجر کشیده انقلاب هستند بیان کرد:  امروز به برکت خون شهدا بیعت می کنیم تا توان داریم برای خدمتگذاری به این مردم گام برداریم.

گشتاسبی اظهار داشت: عشایر سیستان و بلوچستان  بیشتر از همه سختیها را لمس کرده اند، امروز دشمن قصد دارد ما را در نقطه ای متوقف کند که راه پیشرفت نداشته باشیم؛ دشمن  امروز نظام ما را در شرایط سخت قرار داده است.

 فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: عشایر ما مرزداران ولایتمداری هستند که با بصیرت، آگاهی، معرفت و شناخت صحیح از دشمن در برابر هجمه های فرهنگی و جنگ نرم آنها با وحدت و برادری ایستاده اند.

وی بیان کرد: انقلاب ما بعد از ۴۰ سال تجربه های خوبی را به دست آورده لذا دشمن تلاش می کند تا چهل سالگی انقلاب را از ما بگیرد ما باید تعهد، بیعت خود با امام، رهبری و شهدا را بیش از هر زمان دیگری مستحکم تر کنیم.

سرهنگ پاسدار رضا لطیفی، مسئول معاونت بسیج اقشار سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که همه مردم استان سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی ارادت خاصی به اهل بیت عصمت و طهارت دارند گفت:عشایر در کل کشور اثبات کردند پایه ثابت انقلاب بوده و هستند.

وی افزود:استان سیستان و بلوچستان به دلیل شرایط خاصی که دارد دشمن در حال ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است که این مردم با اتحاد انسجام و وحدت در برابر دشمنان ایستادگی و مبارزه کرده و خواهند کرد.

مسئول معاونت بسیج اقشار سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: عشایر سیستان و بلوچستان نماد وحدت اند، این مردم در کنار هم حرکت کردند و خون شیعه و سنی در این خطه نشان بارز این وحدت و برادری است.

 

ارسال نظرات