خبرهای داغ:
استاندار قم تاکید کرد

تقویت ارتباط دستگاه‌های دولتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر

استاندار قم بر ضرورت تقویت ارتباط دستگاه‌های دولتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۳۸۳۵۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
تقویت ارتباط دستگاه‌های دولتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم در سالن امام جواد (ع) استانداری، طی سخنانی جدیت بیشتر دستگاه‌ها و تسریع در اجرای مصوبات این شورا را مورد تاکید قرار داد.

استاندار قم با اشاره به وظیفه دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها و پیگیری نامه‌ها و مصوبات افزود: ارتباط بین دستگاه‌های دولتی در راستای انجام ماموریت‌ها باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه در حوزه پیشگیری از اعتیاد پیروی از تصمیمات کارشناسی باید در دستور کار باشد افزود: کیفیت برنامه‌های دستگاه‌ها در زمینه مقابله با مواد مخدر مهمتر از کمیت است.

صادقی ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر تنها وظیفه دستگاه‌های عضو این شورا نیست و همه ادارات و نهاد‌ها نسبت به سلامت جامعه مسؤولیت دارند.

سید محمدرضا‌هاشمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم نیز در این جلسه با بیان اینکه ۴۰ تشکل مردم نهاد در زمینه مبارزه با مواد مخدر فعال هستند اظهار کرد: بسیاری از این تشکل‌ها بدون دریافت هیچ هزینه‌ای در این حوزه مشارکت دارند.

وی با تاکید بر به رسمیت شناختن سازمان‌های مردم نهاد توسط ادارات دولتی افزود: از حداکثر ظرفیت تشکل‌ها در زمینه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر بایستی استفاده شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار