خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه ی مسئول مرکز اردوئی و راهیان نور و مدیر دفاتر فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان با حضور سرهنگ پاسدار عبدالله عین علی جانشین سپاه نینوا گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۳۴۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مراسم تکریم و معارفه ی مسئول مرکز اردوئی و راهیان نور و مدیر دفاتر فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان با حضور سرهنگ  پاسدار عبدالله عین علی جانشین سپاه نینوا گلستان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ عین علی ضمن تشکر از زحمات سرهنگ کاظم نوروزی مسئول سابق مرکز اردوئی و راهیان نور در طی سال های گذشته گفت: افتخاری که نصیب ما و دوستان ما شد این است که توانستیم خادمی شهدا را بکنیم و یکی از اوراق پر افتخاری که در پرونده ی اعمال ما خواهد بود همین خادمی شهدا است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یکی از بهترین اردوهای راهیان نور را داشتیم افزود:همین برگزاری و خادمی شهدا در فردای قیامت بسیار برای ما ارزشمند و پرفایده خواهد بود و خدارا شاکریم که توانستیم در راستای اجرای منویات امام خامنه ای گام ها و اقدامات خوبی برداریم.

عین علی با بیان اینکه مرکز اردوئی و راهیان نور جایگاه خوبی برای خدمت رسانی است بیان داشت: تمامی اردوهای معنوی که در راستای اعتلای بسیج بوده در این مرکز اردوئی صورت می گیرد و یکی از این اردوها که دارای جذابیت و اثرات معنوی خاص می باشد همین اردوی راهیان نور است.

جانشین سپاه نینوا گلستان تصریح کرد:از همه عزیزانی که در این راه پر خیر و برکت در تلاش هستند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و باید بدانیم ما پاسدار انقلابیم و وظیفه ی پاسداری ما منحصر به منطقه جغرافیایی و یا زمان و مکان خاصی نیست .

لازم به ذکر است در این مراسم سرهنگ روح الله تابش بعنوان مسئول مرکز اردوئی و راهیان نور سپاه نینوا منصوب گردید و از زحمات سرهنگ دوم کاظم نوروزی تقدیر و تشکر بعمل آمد و همچنین سرهنگ حسین شهدادی بعنوان مدیر دفاتر فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان جایگزین سرهنگ روح الله تابش شد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها