خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن فهمیده است که اگر همه چیز ما را بگیرد باز هم اهل استقامت هستیم و می خواهند استقامت ما را بشکنند . ما اقتدار نظامی و امنیتی داریم و مشکل ما فشار اقتصادی و فرهنگی است اما فضای آینده این انقلاب روشن است .
کد خبر: ۹۰۳۸۳۴۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی مزگی نژاد کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان و پاسداران ناحیه فردوس با اشاره به تحرکات اخیر امریکا در منطقه گفت:" امروز ایران به عنوان یک الگویی که می تواند روی پای خودش بایستد و در جهان مطرح است و این موقعیت برتر و با شرایط بوجود آمده خار چشم دشمنان شده است.

وی استقلال ، مردم سالاری دینی ، خودباوری در داخل کشور ، ضریب امنیت بالا و موقعیت برتر کشور در منطقه را از مهمترین شاخصه های ایران اسلامی برشمرد .

مزگی نژاد با اشاره به طرح های جدید امریکا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: "دشمن در منطقه دو هدف را دنبال می کند که اول تامین امنیت رژیم صهیونیستی و در مرحله دوم تسلط بر ذخایر انرژی در منطقه است و به دلیل اینکه 57 درصد نفت دنیا از تنگه هرمز عبور می کند و می دانند که در آینده غرب با بحران انرژی روبرو خواهد شد به دنبال تصرف منطقه است .

وی در ادامه استراتژی دشمن را فشار سیاسی از طریق مذاکره و سپس نابودی محور مقاومت عنوان داشت.

کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در عرصه های میدانی و عرصه سیاسی در کشور های عراق و لبنان گفت : امروز تیرهای دشمن به سنگ خورده است و متاسفانه برخی می گویند الان دوران تقابل نیست ، دوران تعامل است.

وی همچنین افزود: " دشمن در این تعامل چیزی جز تهاجم فرهنگی و سبک زندگی غربی ندارد.

وی در خصوص برجام و ادامه آن گفت : در قضیه برجام آمریکا و اروپا برنامه ریزی کردند برای بیشتر نمودن تحریم ها و فشار مذاکراتی و طول دادن زمان و آنها بین خودشان تقسیم مسئولیت کردند و اروپا بازدید از پادگان های نظامی و پایین آوردن برد موشک ها و به دنبال تامین امنیت اسرائیل و خروج ایران از عراق و یمن و سوریه و مذاکره مجدد بر سربرجام است و می خواهند ایران الگویی برای دیگر کشورها نشود .

وی در پایان نیز  شرایط کنونی کشور را برای دشمن مهم دانست و اینکه دشمن فهمیده است که اگر همه چیز ما را بگیرد باز هم اهل استقامت هستیم و می خواهند استقامت ما را بشکنند . ما اقتدار نظامی و امنیتی داریم و مشکل ما فشار اقتصادی و فرهنگی است اما فضای آینده این انقلاب روشن است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها