خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و مسوولان است، گفت: کمک به دولت وظیفه همه دلسوزان انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۳۸۳۲۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ به نقل از فارس گنبدکاووس، صبح امروز سال جلسات فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس میزبان مدیران ادارات و نهادهای دولتی و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر بود تا در قالب شورای هماهنگی مبارزه با این مواد افیونی به بررسی عملکرد و جمع‌بندی اقدامات در چهارماه گذشته از سال جاری بپردازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در این نشست با اشاره به اینکه راهبرد دشمن در سال جاری ایجاد شکاف میان مردم و مسوولان و به طور کلی نظام اسلامی است، اظهار کرد: امروز بر همه نیروهای دلسوز انقلاب واجب است تا با حفظ انسجام و وحدت در صحنه باشند و به دولت کمک کنند.

سیدعلی حسینی با بیان اینکه اقدامات اجتماعی و کمک به کاهش آسیب‌ها در این حوزه باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ادارات و نهادهای دولتی و مردمی قرار بگیرد، افزود: از همه پرسنل مجموعه سپاه و بسیجیان عزیز شهرستان خواسته‌ام با وجود ترافیک شدید در برنامه‌های تابستانی توجه به برنامه‌های اجتماعی را در اولویت قرار دهند.

وی به فرجام رساندن دو طرح مهم شهید شوشتری و طرح جوادالائمه (ع) از مهم‌ترین اقدامات ما در دستور کار سال جاری است، خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس 89 برنامه در قالب ارائه خدمات اجتماعی در سال جاری در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به اینکه پیشنهاد بنده انجام نظارت‌های مرتب با حضور بنده و فرماندار ویژه با هدف راستی‌آزمایی گزارشات ارائه شده از سوی ادارات و نهادهاست، اضافه کرد: ما به یک جمع‌بندی و تحلیل کلی از اقدامات و انجام نیازسنجی برای فازهای بعدی ارئه خدمات نیازمندیم که امیدواریم با ارائه مستندات کامل از سوی ادارات هر چه سریع‌تر این اتفاقات رقم بخورد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها