سبک‌ملک با بیان اینکه مرزداران لشکر عملیاتی 25کربلا بارها قاچاقچیان دانه‌درشت را در کمین خود قرار دادند و مانع از فعالیت آنها شدند، تصریح کرد: جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به داخل کشور طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در مرزهای کشور با جدیت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۸۳۱۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار بهرام سبک‌ملک در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی با رشادت‌های شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به پیروزی رسید و مقاوم شد، اظهار کرد: توکل بر خداوند، وحدت کلمه و رهبری حضرت امام(ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و امروز نیز با درایت و رهبری مقام معظم رهبری این نظام تا ظهور امام زمان (عج) تداوم دارد.

جانشین فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از کشورها با ملت ایران دشمن شدند چون دست آنها از ایران اسلامی قطع شد، افزود: دشمنان در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به کشور برخی از افراد جامعه، گروه‌های ضد انقلاب و گروهک‌های تروریستی را تحریک کردند که امروزه نیز هنوز برخی از این گروهک‌ها فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی را آمریکا با ایران اسلامی آغاز کرد و صدام فقط دست‌نشانده استکبار برای تجاوز به خاک ایران بود، تصریح کرد: 25 کشور دنیا به‌صورت مستقیم با ارائه تجهیزات نظامی به صدام در جنگ تحمیلی علیه ملت ایران سهیم بودند اما همه دیدند جمهوری اسلامی به‌عنوان یک کشور نوپا مقابل تمامی استکبارگران ایستادگی کرد و نگذاشت یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد.

سرهنگ پاسدار سبک‌ملک با تاکید بر اینکه خون شهدا، نظام جمهوری اسلامی را حفظ کرد، ادامه داد: هر کشوری رسالت مهمی در حفظ و حراست از مرزهای کشور خود دارد که در این راستا جمهوری اسلامی از تمام مرزهای خود حراست می‌کند و حضوری فعال در مناطق مرزی خود دارد.

وی یکی از مأموریت‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حفاظت از اصل نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: پاسداری از نظام جمهوری اسلامی نیازمند حفاظت از مرزهای کشور است که سپاه در کنار نیروی انتظامی و ارتش مأموریت دارد از مرزهای کشور حفاظت کند.

جانشین لشکر عملیاتی 25کربلا با تاکید بر اینکه سپاه در هر نقطه از کشور و جهان مأموریت پیدا کند حضور می‌یابد، افزود: لشکر عملیاتی 25کربلا برای تقویت مرزبانی از مرزهای کشور طی سال‌های اخیر سه نقطه از مرزهای مختلف کشور را بر عهده گرفت که تاکنون سه شهید در این راه تقدیم نظام کرده است.

سرهنگ سبک‌ملک بیان کرد: لشکر عملیاتی 25کربلا مازندران در سال 95 از مرزهای اشنویه، سال 94 مرزهای پیرانشهر و سال 96 از مرزهای سیلوانا در شمالغرب کشور را حفاظت و حراست کرده است که در این راه شهید روح‌الله سلطانی، شهید میثم علیخانی و شهید عارف نوریان تقدیم امنیت کشور شدند.

وی با بیان اینکه 60 کیلومتر از مرزهای شمالغرب کشور در رصد اطلاعاتی و عملیاتی لشکر 25کربلا مازندران قرار دارد، اظهار کرد: با وجود تمامی مشکلات و دوری از خانواده رزمندگان لشکر عملیاتی 25کربلا خستگی‌ناپذیر هستند و از مرزهای کشور حفاظت و حراست می‌کنند.

جانشین لشکر عملیاتی 25کربلا مقابله با انواع قاچاق و جلوگیری از ورود گروهک‌های تروریستی و ضدانقلاب «پژاک» و «پ.ک.ک» را از وظایف این لشکر در مرزهای کشور دانست و تاکید کرد: رزمندگان لشکر عملیاتی 25کربلا در مرزهای شمالغرب کشور اجازه تحرک به گروهک‌های ضد انقلاب و تروریست‌ها را نمی‌دهند.

این مسؤول با بیان اینکه گروهک‌های «پژاک» و «پ.ک.ک» که به‌صورت سازماندهی شده باشند در منطقه نداریم، خاطرنشان کرد: به‌صورت مرتب گروهک‌های ضدانقلاب و تروریستی را زیر نظر داریم و در صورت مشاهده کوچکترین اشتباه از سوی آنها قطعاً جواب قاطعانه‌ای به آنها می‌دهیم و در این زمینه با هیچکس تعارف نداریم.

سرهنگ پاسدار سبک‌ملک با بیان اینکه مرزداران لشکر عملیاتی 25کربلا بارها قاچاقچیان دانه‌درشت را در کمین خود قرار دادند و مانع از فعالیت آنها شدند، تصریح کرد: جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به داخل کشور طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در مرزهای کشور با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید جلوی قاچاق هدفمند کالاها از مجاری قانونی کشور را بگیرد، افزود: بسیاری از کالاهای وارداتی می‌تواند در داخل کشور تولید شود که لازمه آن توجه دولت به بحث اقتصاد مقاومتی است.

جانشین لشکر عملیاتی 25کربلا عنوان کرد: دانشمندان نظامی کشور توانستند پیشرفت‌های چشمگیری در ساخت موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن داشته باشند و از طرفی دیگر در صنعت هسته‌ای به علم و دانش روز دنیا دست یافتیم اما مسؤولان خودروساز از ساخت یک خودرو با کیفیت و قیمت مناسب عاجز مانده‌اند.

سرهنگ سبک‌ملک با بیان اینکه برای حمایت از کالای ایرانی باید کیفیت تولید داخل افزایش پیدا کند، گفت: تولیدکنندگان با به‌کارگیری دانش روز و استفاده از ظرفیت‌های داخلی کالاهایی با کیفیت در اختیار مردم قرار دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها