خبرهای داغ:
مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:
مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ارتقای سطح آگاهی، پرورش روحیه مشارکت جویی، آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری، از اهداف پرسش مهر دانش آموزان است.
کد خبر: ۹۰۳۸۲۸۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

شمس اله غلامی مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به مقام آوران طرح پرسش مهر بیان کرد: ارتقای سطح آگاهی، پرورش روحیه مشارکت جویی، آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری، از اهداف پرسش مهر دانش آموزان است.
وی گفت: در واقع پاسخ به روحیه پرسشگری دانش آموزان و تمرین این روحیه، می تواند زمینه بروز و رشد خلاقیت را در آنها زنده کند. در طرح پرسش مهر ۱۸، دانش آموزان و فرهنگیان مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین توانستند رتبه های برتر کشوری را کسب نمایند‌.
مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: سينا شعبانی دانش آموز قزوينی از دبيرستان علامه طباطبايي در رشته مقاله پژوهشی موفق به كسب رتبه اول كشور شد.
غلامی عنوان کرد: نازنين زهرا افشار از دبيرستان علامه جعفری در رشته سخنوری حائز رتبه دوم و علی سليمانی دانش آموز دبيرستان علامه جعفری در رشته سخنوری حائز رتبه سوم گردید. همچنين مجيد قربانی دانش آموز دبيرستان علامه امينی در رشته خوشنويسی رتبه سوم کشوری را کسب کرد.
مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین عنوان كرد: همچنين در بخش فرهنگيان، مجتبي كاظم لو، رضا اميني و آرزو يوسفيان به ترتيب در رشته هاي طراحی، خوشنويسی و تصويرسازی موفق به كسب رتبه دوم مسابقات كشوری پرسش مهر 18 شدند و همچنين محمدامين نائبی ولی دانش آموز نيكی نائبی در بخش مسابقه پاسخ اوليا به سوال پرسش مهر رياست جمهوری جز آثار برگزيده كشوری قرار گرفت.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها