خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف آذربایجان غربی گفت: حمایت از «کالای ایرانی» در حد شعار باقی نماند.
کد خبر: ۹۰۳۸۲۸۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

 

 عبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی بر لزوم دقت و توجه داشتن به فرمیشات رهبری در زمینه اقتصادی و عملیاتی کردن سیاست های ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: همچنین مورد توجه قرار دادن شعار سال توسط آحاد مردم به ویژه مسئولان و دست اندرکاران امری لازم و ضروری به شمار می رود.

این مسئول حمایت عملی از کالای ایرانی فارغ از هر گونه شعارزدگی را در شرایط کنونی کشور امری لازم و ضروری دانست و گفت: امروز ملت ایران از نظر معیشتی در مضیقه هستند ولی صحنه ها و عرصه های به مراتب سخت تری را تاکنون پشت سر گذاشتند بنابراین با حرکت هوشمندانه می توان شرایط فعلی را هم مدیریت کرد.

مسئول بسیج اصناف آذربایجان غربی ضمن ابراز تاسف از اینکه «توجه به ظرفیت های داخلی کشورمان متاسفانه در حد یک شعار توخالی باقی مانده است»، گفت:چنانچه شرایط به همین منوال پیش رفته و همواره به سمت واردات کالاهای گوناگون گرایش وجود داشته باشد ملت ایران و نسل های آینده متضرر می شوند.

عبدی بر لزوم اهتمام در راستای اصلاح دیدگاه ها نسبت به کالای تولید داخل کشورمان تاکید کرد و گفت: حمایت از کالای ایرانی در واقع همان حمایت از کارگر ایرانی است که فرزندان همین ملت هستند البته از سوی دیگر نقش و سهم تولیدکننده ها در این چرخه نباید مغفول بماند چرا که زمانی حمایت از کالای تولید داخل امکان پذیر است که از نظر کیفیت توانایی رقابت با نمونه های خارجی را داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه مردم در حال حاضر از نظر انرژی با مشکل اساسی رو به رو هستند، گفت: این موضوع علاوه بر معیشت مردم به طور قطع در تولید، اشتغال و اقتصاد نیز تاثیر خود را خواهد گذاشت که برای صیانت از اشتغال موجود باید برای عبور از آن تدابیر لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات