مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه دهلران خبر داد/
فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: 50 بسیجی دهلرانی با هدف محرومیت زدایی به روستاهای بخش زرین آباد اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۳۸۲۷۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار "علی آبدونی" فرمانده سپاه ناحیه دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه اردوهای جهادی در مناطق محروم برای محرومیت‌زدایی بسیار ارزشمند هستند، اظهار داشت: بسیجیان امروز، مدیران و مسؤولان فردای نظام اسلامی محسوب می‌شوند و چه زیبا و ارزشمند است که این جوانان از فرصت تعطیلات خود زده‌اند و در این مناطق محروم حضور می‌یابند.

وی افزود: از‌ هر لحاظ که بررسی کنیم حضور بسیجیان در اردوهای جهادی یک خدمت ارزشمند به حساب می‌‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران با اشاره به اهداف اردوهای جهادی گفت: اردوهای جهادی با هدف ایجاد حس همدلی و روحیه ایثار و از خود گذشتگی‌، تزکیه نفس در خود و تقویت آن بین مردم به خدمت صادقانه مشغول هستند.

 وی عنوان کرد: تعداد 50 نفر از بسیجیان دهلران در راستای محرومیت‌زدایی به مناطق روستای علی آباد بزرگ و کوچک که از توابع دهستان سید ناصرالدین(ع) اعزام شدند.

 آبدونی با اشاره به اینکه این اردوی جهادی 7 روز به طول انجامید، بیان نمود: تعمیر آشپزخانه، تعمیر کامل سقف منازل، تعمیر درب و پنجره با جوشکاری، ساخت سرویس بهداشتی، لوله کشی آب شرب منازل و ... از جمله کارهای جهادی هستند که توسط این گروه جهادی انجام شده است.

 وی تصریح نمود: همچنین یک روحانی نیز با این گروه جهادی اعزام شد که در این مدت کلاس های فرهنگی - عقیدتی نیز برای اهالی روستا برگزار شود.

 

ارسال نظرات