خبرهای داغ:
غلامی گفت: مسابقات در مناطق ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان برگزار شد که در این بین ناحیه یک آموزش و پرورش توانست ۲۶ مقام اول،۷ مقام دوم و یک مقام سوم را کسب کند و در مسابقات علمی تخصصی نیز ناحیه یک توانست مقام اول استان را به خود اختصاص دهد
کد خبر: ۹۰۳۸۲۶۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین مراسم تجلیل از مقام آوران ورزشی و علمی، المپیادهای درون مدرسه ای با شعار تحصیل، تهذیب، ورزش ، صبح امروز با حضور مدیران و معاونان اداره کل آموزش و پرورش و ناحیه یک در سالن اجتماعات کانونو فرهنگی ورزشی مینودر برگزار شد.

محوریت این برنامه، روش های نوین تدریس درس تربیت بدنی، مسابقات علمی تخصصی دبیران تربیت بدنی، دانش آموزان قهرمان مسابقات ورزشی ناحیه و استان، دانش آموزان اعزامی به مسابقات کشوری، مربیان و سرپرستان اعزامی به مسابقات کشوری می باشد.

شمس اله غلامی مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: به منظور تجلیل از جمعی از همکاران فرهنگی و دانش آموزان مقام آور در رشته های مختلف ورزشی و علمی آئین تجلیل از این مقام آوران برگزار می شود.

وی با اشاره به تعداد مقام آوران گفت: از ۱۱۶ نفر از دانش آموزان مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش که در برنامه های مختلف ورزشی و رشته های تخصصی علمی در سطح ناحیه و استان مقام های برتر را کسب کرده اند تجلیل می شود.

مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: همچنین از مدیران سالن ها، بازنشستگان سال۹۶، نیروهای فعال ورزشی نیز تجلیل می شود.

غلامی عنوان کرد: هرساله این مسابقات در مناطق ۱۴ گانه استان انجام می شود که این امر صرفا به این جهت است که زمینه شادی و خوشحالی و پویایی در بین مدارس و دانش آموزان ایجاد شود.

وی افزود: اگر در مدرسه ای شادی نباشد، افسردگی ایجاد می شود که مانع رشد و بالندگی خواهد شد و تاکید ما به مربیان و معلمان توجه به امور ورزشی است.

مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مسابقات در مناطق ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان برگزار شد که در این بین ناحیه یک آموزش و پرورش توانست ۲۶ مقام اول،۷ مقام دوم و یک مقام سوم را کسب کند و در مسابقات علمی تخصصی نیز ناحیه یک توانست مقام اول استان را به خود اختصاص دهد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها