خبرهای داغ:
رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین در همایش روز صنعت و معدن استان قزوین گفت:
کشاورز گفت: شرط اول در بحث اعتمادسازی این است که یک تیم توانمند بتواند حل مشکلات را برعهده بگیرد. چون با ابر چالش هایی روبرو هستیم که نمی توان بدون برنامه ریزی آنها را رفع کرد این ابرچالش ها شامل بحث قاچاق کالا، ارز، مشکلات ساختاری بانکها، صندوق های بازنشستگی می باشد
کد خبر: ۹۰۳۸۲۶۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علیرضا کشاور رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین در همایش روز صنعت و معدن استان قزوین که با حضور دکتر قبادیان معاون آموزش و پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت ، زاهدی استاندار قزوین، پرزحمت رئیس صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و جمعی از مسوولان استانی در سالن جلسات صنعت، معدن و تجارت برگزار شد بیان کرد: اگر چالش ها را شفاف نگوییم مشکلات موجود حل نمی شود.

وی گفت: الویت امروز جامعه اعتماد سازی است. همه فعالان عرصه تولید، اخبار تشدید تحریم ها را پیگیری می کنند چون معیشت آنها بستگی به روابط بین المللی دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین اظهار کرد: تامین مواد اولیه در گرو ارتباطات بین المللی است و هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی از پس تامین مواد اولیه تولید برآید و این امر نیاز به ارتباطات گسترده دارد.

کشاورز عنوان کرد: شرط اول در بحث اعتمادسازی این است که یک تیم توانمند بتواند حل مشکلات را برعهده بگیرد. چون با ابر چالش هایی روبرو هستیم که نمی توان بدون برنامه ریزی آنها را رفع کرد این ابرچالش ها شامل بحث قاچاق کالا، ارز، مشکلات ساختاری بانکها، صندوق های بازنشستگی می باشد.

وی یادآور شد: بحث دوم شفاف سازی است تا همه ببینند چه اتفاقاتی در چرخه اقتصادی کشور بوجود می شود. اتفاقات اخیر ارزی شاهد این مدعاست و شفاف سازی به بدنه اصلی تولید کشور کمک می کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین درادامه گفت: بحث بعدی اقرار به اشتباهاتی است که در فضای مدیریتی وجود دارد چرا که اقرار به اشتباه جایگاه کسی را تضعیف نمی کند.

کشاورز تصریح کرد: اقدام بعدی به مشارکت گرفتن نخبگان و فعالان بخش خصوصی است اگر شرایطی فراهم کنیم که همراهی بخش خصوصی را داشته باشیم مطمئنا عبور از مراحل دشوار بعدی آسان خواهد بود.

وی اضافه کرد: اگر شرایط اعتماد دهه شصت به کشور بازگردد امروز در مقابله با مشکلات اقتصادی سربلند خواهیم بود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها