خبرهای داغ:
زمانی گفت: ضوابط دستگاه های ما برای تولید کنندگان نامشخص است و هر روز تصمیم جدیدی برای تولید کنندگان وضع می شود و متاسفانه این بروکراسی ها در استان ما شدیدتر از استان های دیگر است
کد خبر: ۹۰۳۸۲۶۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین علی محمد زمانی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در همایش روز صنعت و معدن استان قزوین که با حضور دکتر قبادیان معاون آموزش و پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت ، زاهدی استاندار قزوین، پرزحمت رئیس صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و جمعی از مسوولان استانی در سالن جلسات صنعت، معدن و تجارت برگزار شد بیان کرد: در همه جای دنیا از تولید به معنای اشتغال، رشد و شکوفایی یک کشور یاد می شود.
وی گفت: تولید به معنی اعم در واقع جهت گسترش عدالت اجتماعی و ریشه کن کردن فقر و رشد و نمو اجتماعی یک ملت است که مستقیما در رفاه اجتماعی و معیشت کشور نقش دارد و در زمینه های مختلف کاملا مشهود است.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: تولید محور و پایه و رشد یک کشور است و باید دید چقدر این مساله را باور کرده ایم و دراین جهت، حامی تولید کننده بوده ایم.
زمانی اظهار کرد: تولید کننده در این جنگ اقتصادی در خط اول میدان بوده و نیاز است تا تلاش های این حوزه ارج نهاده شود اما متاسفانه برخوردهای مناسبی با پرچم داران شکوفایی یک کشور وجود ندارد.
وی عنوان کرد: اگر تولید کننده پرچمدار اشتغال یک کشور باشد، در پیچ و خم های تولید، به بروکراسی دچار نمی شود.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: ضوابط دستگاه های ما برای تولید کنندگان نامشخص است و هر روز تصمیم جدیدی برای تولید کنندگان وضع می شود و متاسفانه این بروکراسی ها در استان ما شدیدتر از استان های دیگر است.
زمانی تصریح کرد: در بدنه دستگاه ها چیزی به نام باور تولیدکنندگان وجود ندارد در حالی که این دستگاه ها هستند که تصمیم گیرندگان اصلی می باشند. اگر تولید و نقش آن و تولیدکنندگان را باور داریم اساس و ارزیابی همه محورهای دولتی باید بر اساس خدمت به تولید باشد تا رونقی در این حوزه داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: باید بخش خصوصی و دولت به معنای عام دست در دست هم برای اعتلای کشورمان ایران تلاش کنیم تا در حوزه تولید حرفی برای گفتن داشته باشیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها