پیکر پاک و مطهر یک شهید حادثه حمله تروریستی بامداد شنبه ۳۰ تیر به پایگاه نظامی در مرز مریوان روز یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان اجرایی، خانواده‌ها معظم شهدا، نیرو‌های نظامی و انتظامی در سنندج تشییع شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۲۵۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قانع کرم ویسه از شهدای حمله تروریستی روز گذشته، از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب سنندج برگزار و سپس در قطعه شهدای آرامستان بهشت محمدی در کنار همرزمانش به خاک سپرده شد.

در این آیین که با نواختن مارش نظامی از سوی گروه رزم نوازان لشگر ۲۸ پیاده کردستان همراه بود، اقشار مختلف مردم، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و همرزمان این شهید والامقام حضور داشتند.

تشییع کنندگان با سر دادن شعار‌های ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند -‌ای گل پرپر شده هدیه به رهبر شده - شهید راه قرآن منزل نو مبارک - مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق و مرگ بر اسراییل پیکر مطهر این شهید گلگون کفن را از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب بر روی دستان خود تشییع کردند.

همزمان با این مراسم پیکر پاک سه شهید دیگر این حمله تروریستی در شهرستان قروه برگزار شد.

پیکر پاک و مطهر هفت شهید اهل مریوان نیز عصر شنبه بر دوش مردم شهید پرور این شهرستان از محل میدان شهید فهمیده به سمت میدان سپاه و مزار شهدا تشییع و در این مکان به خاک سپرده شد.
 
در درگیری مسلحانه بامداد روز گذشته (شنبه ۳۰ تیر) در مرز‌های شهرستان مریوان بین گروه‌های تروریستی و معاند با نیرو‌های نظامی کشورمان، ۱۱ نفر شهید و هشت نفر نیز زخمی شدند.

۱۰ نفر از شهدا پاسدار پایوار و بسیجی و یک نفر نیز پاسدار وظیفه است، هفت شهید اهل مریوان، یک شهید اهل سنندج و سه شهید نیز اهل شهرستان قروه هستند.

این پایگاه که در منطقه‌ای سخت گذر واقع شده بامداد امروز توسط اعضای گروهک تروریستی هدف حمله قرار گرفت و بر اثر شلیک گلوله، انبار مهمات آن منفجر شد، بیشتر نیرو‌های نظامی در اثر برخورد ترکش مواد منفجره انبار مهمات به شهادت رسیدند.

گروهک ترویستی پژاک این حمله را بر عهده گرفته است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات