در دهه کرامت خدام حرم سلطان عشق علی بن موسی الرضا(ع) با پرچم متبرک بارگاه ضامن آهو وارد شهرهای ایزدشهر و نور شدند و مورد استقبال مردمی قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۰۳۸۲۵۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در دهه کرامت خدام حرم سلطان عشق علی بن موسی الرضا(ع) با پرچم متبرک بارگاه ضامن آهو وارد شهرهای ایزدشهر و نور شدند و مورد استقبال مردمی قرار گرفتند.

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان نور که متولی این حرکت زیبا و معنوی بود؛ در این امر معنوی با ورود پرچم گنبد ثامن الحجج به اداره زندان نور، اشک شوق و التماس دعای زندانیان را فراهم کرد و وقتی پرچم به مصلای شهر نور رفت ؛ با استقبال حجت السلام احمدی امام جمعه نور و مردم واقع شد

همچنین پرچم حرم آقا امام رضا(ع) به محوطه بیمارستان امام خمینی نور وارد شد که مورد استقبال دکتر عابدینی رئیس بیمارستان و پزشکان و کارکنان قرار گرفت. صحنه های عارفانه و عاشقانه بیماران در برخورد با پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) که توام با اشک شوق بود بسیاری دیدنی و ماندگار بود.

خدام حرم امام رضا ع با حضور در بین نمازگزاران ؛ زندانیان و بیماران با اهداء نمک و نبات متبرک شده حرم، شور وصف ناپذیری را ایجادکردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها