خبرهای داغ:
با حضور معاون وزیر کار عیسی منصوری ، سردار توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) ودیگر مدیران شهرستان بروجرد کارگاه تولیدی خیاطی ریحانه در محله ۳۰متری انقلاب بروجرد افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۰۳۸۲۵۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  امروز با حضور معاون وزیر کار عیسی منصوری ، سردار توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) ودیگر مدیران شهرستان بروجرد کارگاه تولیدی خیاطی ریحانه در محله ۳۰متری انقلاب بروجرد افتتاح گردید.
سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در این مراسم گفت: ۳۰۰میلیون تومان جهت راه اندازی این کارگاه هزینه شده که برای ۵۰نفر از زنان سرپرست خانوار شغل ایجاد شده است.

 وی افزود: یکی از برنامه های سپاه که به همت بسیج سازندگی انجام می شود اعطای تسهیلات در راستای ایجاد شغل می باشد که در سال گذشته حدود ۱۱۵شغل ایجاد شد و امسال برنامه ریزی گردیده است تادر این راستا ۳۰۰ شغل ایجاد شود. 

  سرهنگ سوری عنوان کرد : طبق بر رسی های به عمل آمده در شهرستان بروجرد ۱۱محله آسیب پذیر وجود دارد که حدود ۱۰۰هزار نفر در این محله ها جمعیت وجود دارد و ازجمله مهمترین آسیبها در در این مناطق می توان به اعتیاد و طلاق اشاره نمود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: تا کنون در محله ها ی آسیب پذیر۷۰ منزل مسکونی ساخته شده و با همکاری و تلاش جهادی سایر مدیران در بخش های مختلف می توان به کاهش مشکلات در این مناطق کمک نمود.

ارسال نظرات