خبرهای داغ:
مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: نسل انقلابی توسط معلمان تربیت می‌شود و جایگاه ارزشمندی دارد و همه جامعه وظیفه دارند به جایگاه معلم توجه ویژه ای داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۳۸۲۳۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

هادی بغدادی مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تقدیر از تلاش های اسماعیل طاهرخانی مسوول سابق بسیج فرهنگیان استان، بیان کرد: در حوزه فرهنگیان برنامه های خوبی در بحث کارگروها طراحی و اجرا شده و مدیریت سابق در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته است.
وی گفت: هدف اصلی این حوزه در چندین محور خلاصه می شود که شامل انسجام مجموعه های فرهنگی با عنوان معلمین انقلابی، حلقه های صالحین، گردهمایی های تربیتی ویژه فرهنگیان و غیره می باشد.
مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین اظهار کرد: هدف ما تعامل سازنده در مسیر رسیدن به اهداف عالیه آموزش است و در این مسیر قدمهای خوبی در این مجموعه برداشته شده و امیدواریم بتوانیم با توجه به شرایط کشور و نیاز به هم افزایی قدمهای مثبت بیشتر بر داریم.
بغدادی افزود: نسل انقلابی توسط معلمان تربیت می‌شود و جایگاه ارزشمندی دارد و همه جامعه وظیفه دارند به جایگاه معلم توجه ویژه ای داشته باشند.
این مسوول بیان کرد: از برنامه های سازمان بسیج فرهنگیان، برگزاری برنامه‌های ورزشی در سطح استان، مسابقات فرهنگی، نشست های بصیرتی، روشنفکری در سال جاری می باشد.
وی اضافه کرد: باتوجه به مطالبات فرهنگیان، بسیج فرهنگیان استان قزوین سابقا بیانیه ای برای تحقق این مطالبات صادر کرد و ما نیز همچنان پیگیر این امر می باشیم.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها