یک میلیاردو ۵۹۰ میلیون تومان برای ارائه پنج هزار ۹۶۰ خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در بهار سال جاری هزینه شده است.
کد خبر: ۹۰۳۸۲۳۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، علی عرب، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه دو هزارو ۵۴۴ نفر از اقشار نیازمند و افراد تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات درمانی و بهداشتی این نهاد برخوردار می‌شوند افزود:۸۱۶ مددجو درای  بیماری صعب العلاج، ۱۵۰بیمار سرطانی،۳۱۸ بیمار نیازمند نگه داری و ۳۴۸ نفر سایر بیماران پرهزینه و مزمن از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می شوند .

وی یکی از مزیت‌های بیمه‌شدگان مددجویان کمیته   را بهره مندی از «بیمه مکمل درمان» برشمرد و گفت: این خدمات در سرفصل‌های دریافت مابه‌التفاوت تعرفه، فرانشیز خدمات، هزینه‌های دارویی، خدمات دندانپزشکی، عصا، عینک، ویلچر به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در  ادامه بیان کرد: ۵۱۶ میلیون تومان برای ۹ هزارو ۲۵۰ خدمات ارائه‌شده در قالب «بیمه مکمل درمان» در سه ماهه سال جاری برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه یک میلیاردو ۵۹۰ میلیون تومان برای   ارائه پنج هزار ۹۶۰  خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در بهار  سال جاری هزینه شده است یادآور شد: هم‌اکنون ۳۷ مرکز درمانی طرف قرارداد با کمیته امداد استان سمنان هستند که بیمه‌شدگان می‌توانند با رعایت سیستم ارجاع پزشک خانواده از خدمات این مراکز بهر ه مند شوند.

علی عرب با اشاره به اینکه ،هم اکنون  ۶۲۰ حامی در طرح شفا حمایت  ۴۲۹ بیمار را بر عهده دارند افزود:  این بیماران   ۳۸۹ میلیون تومان مساعدت دریافت می کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها