پنجمین اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی تامین اجتماعی برگزار شد

پنجمین اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی با مشارکت بخشداری و دهیاریهای قرچک ورامین با استقبال بی نظیر مردم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۳۸۲۱۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزار یبسیج، به مناسبت گرامیداشت روز تامین اجتماعی پنج تیم پزشک عمومی و تخصصی با استقرار و سرکشی در مناطق کم برخوردار و محروم فوق ضمن ویزیت بیماران نیازمند تعدادی از آنان را که به مشاوره‌ها و اقدامات درمانی تخصصی‌تر و بستری نیاز داشتند به مراکز درمانی تامین اجتماعی ارجاع دادند.

در طی این حرکت جهادی که در اواخر تیرماه برگزار گردید بیش از ۱۰۰۰ نفر مورد ویزیت پزشکان عمومی و متخصص بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته و با مساعدت مالی دهیاری‌های قشلاق ۱ و ۲، محمدآباد اعلا، داود آباد، ولی اباد دارو‌های مورد نیاز بیماران فوق بصورت رایگان تحویل آنان گردید.

در این اردو خدمات چشم پزشکی، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، اطفال، داخلی و مامایی ارائه گردید.

بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی در پایان این گزارش اعلام نمود که این مرکز با توجه به تاکیدات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری مدظله العالی برخود فرض میداند با حضور مستمر در مناطق کم برخوردار ضمن ایفاء وظیفه انقلابی و دینی خود یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت را گرامی دارد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار