خبرهای داغ:
گوشه‌ای از جنایات همکاران «رامین حسین‌پناهی»؛
درویش افضلی‌پور ۲۸ مرداد ۱۳۶۲ در درگیری با عناصر گروهک تروریستی کومله در سنندج به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۹۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، در هفته‌های اخیر عناصر ضدانقلاب و معاندین با همراهی برخی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، پروژه تطهیر و مظلوم جلوه دادن، یک عنصر تروریستی به نام «رامین حسین‌پناهی» عضو گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله را کلید زده‌اند.

نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمالغرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن.


نگاهی گذرا به جنایت‌ها و شرارت‌های گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، عمق دشمنی سرکردگان و عناصر این گروهک با مردم ایران و مردم انقلابی کردستان را عیان می‌کند. در ذیل به گوشه‌ای از جنایت کومله‌ای‌ها یعنی همکاران رامین حسین‌پناهی اشاره شده است.

شکنجه و کندن پوست سر توسط جانیان کومله
شهید درویش افضلی‌پور ۱ مهر ۱۳۴۴ در روستای خاتون‌آباد از توابع شهرستان جیرفت در خانواده‌ای ساده‌زیست متولد شد. پدرش کشاورز و مادرش خانه‌دار بود. آن‌ها چهار خواهر و چهار برادر بودند و درویش فرزند پنجم خانواده بود. او مقاطع دبستان و راهنمایی را در روستا گذراند و برای ادامه تحصیل به همراه خواهر و برادر بزرگترش به جیرفت رفت، آنجا خانه‌ای اجاره کردند و او تا پایان مقطع دبیرستان در رشته اقتصاد تحصیل کرد. درویش در راهپیمایی‌های علیه طاغوت شرکت داشت و عکس‌ها و اعلامیه‌های امام (ره) را در روستا توزیع می‌کرد. با شروع جنگ تحمیلی داوطلبانه عازم جبهه شد. سرانجام درویش افضلی‌پور ۲۸ مرداد ۱۳۶۲ در درگیری با عناصر گروهک تروریستی کومله در سنندج به شهادت رسید. کومله پوست سر شهید را کند و پس از شکنجه‌های فراوان او را به شهادت رساند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها