فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در واکنش به حمله تروریستی شب گذشته مریوان و شهادت ۱۱ پاسدار بومی استان، عنوان کرد: تا گرفتن انتقام خون این عزیزان از پای نخواهیم نشست.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۸۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی با تشریح جزئیات حمله تروریستی مریوان و انفجار زاغه مهمات پاسگاه مرکزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در روستای «دری» اظهار داشت: تعدادی از اشرار ضدانقلاب به یکی از پایگاه‌های ما در شهرستان مریوان به نام پایگاه «دری» در کنار روستای «دری» حمله می‌کنند.

وی گفت: در این حمله اشرار ضدانقلاب به مهمات همراه نیرو‌های پایگاه تیر اصابت می‌کند که بر اثر انفجار مهمات داخل پایگاه تعدادی از نیرو‌ها به شهادت می‌رسند و درگیری ادامه پیدا می‌کند و تعدادی از اشرار ضدانقلاب توسط بقیه نیرو‌های پایگاه به هلاکت می‌رسند و تعدادی هم زخمی می‌شوند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: در حال حاضر هم در منطقه به حول و قوه الهی در تعقیب آن‌ها هستیم، چون در دو هفته گذشته تعدادی از آن‌ها و مسئولان آن‌ها به درک واصل شده بودند و تا انتقام خون این عزیزان از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات