کارگروه‌های "حمایت از کالای ایرانی" با اولویت تولیدات یزدی تشکیل می‌شود

مدیرکل استاندارد استان یزد با اشاره به تشکیل کارگروه‌های حمایت از کالای ایرانی با اولویت تولیدات یزدی گفت: کلینیک حمایت از کالای ایرانی در یزد راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۷۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمد حسین ماجدی اردکانی در نشست شورای معاونان و روسای دوایر مختلف اداره کل استاندارد با اشاره به شرایط و وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: در این شرایط حساس و بحرانی حمایت از کالای ایرانی یکی از نیاز‌های اساسی کشور امری ضروری است که نیاز به نگاه جدی مسئولان دارد.

مدیرکل استاندارد استان یزد با بیان اینکه نقش استاندارد در تحقق شعار سال کاملاً محسوس است گفت: در این شرایط همگی با یک نگاه واحد و جدی باید در مسیر تحقق شعار سال گام برداشته به نوعی مردم و شهروندان یزدی و سپس کشور را به سمت خرید و استفاده از کالای ایرانی و مخصوصاً کالای بومی افزایش دهیم.

دبیر شورای فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی استان یزد با اشاره به اینکه استاندارد یزد به عنوان یک مرکز حاکمیتی و دولتی به تنهایی قادر نیست که در زمینه تبلیغ و ترویج استاندارد‌ها گام‌های بزرگ و بلند مدتی بردارد تصریح کرد: معتقدیم تولید کننده، توزیع کننده و مصرف کننده همگی مسئول فرهنگ‌سازی و جلب اعتماد مردم هستند و باید در این زمینه عزم عمومی و بسیج همگانی صورت باشد.

وی به فعالیت‌های اداره کل استاندارد یزد در جهت تحقق شعار سال اشاره و خاطرنشان کرد: راه اندازی کلینیک حمایت از کالای ایرانی، تنظیم سند حمایت از کالای ایرانی، برپایی نمایشگاه‌هایی از کالا‌های مرغوب یزد در دیگر استان‌ها، تشکیل کارگروه‌های حمایت از کالای ایرانی با اولویت تولیدات یزدی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، از جمله اقدامات فرهنگی در جهت حمایت از کالای ایرانی در استان یزد است.

ماجدی اردکانی در پایان اظهار داشت: برنامه‌هایی که اشاره شد تنها فعالیت اداره کل استاندارد استان یزد نبوده و در جهت تحقق شعار سال هم کافی نیست و از تمامی صاحب نظران استانی و حتی کشوری تقاضای همکاری و مساعدت‌ها لازم راداریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار