خبرهای داغ:
جمعی از اعضای شورای اندیشه ورز بسیج مداحان قم، با مداح پیشکسوت اهل بیت (ع) «سیداحمد شمس» دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۵۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جمعی از اعضای شورای اندیشه ورز بسیج مداحان قم، در سلسله دیدار‌های خود با مداحان بسیجی و پیشکسوت، با مداح اهل بیت (ع) و مرثیه سرای انقلابی «سیداحمد شمس»، خادم حرم کریمه اهل بیت (س) و پایه گذار دیدار چندین ساله مداحان قم با مقام معظم رهبری در سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، دیدار کردند.
در این دیدار سیدرضا جدا مسئول سازمان بسیج مداحان استان طی سخنانی مسئولیت خطیر و اثربخش مداحان انقلابی را در حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیام خون مطهر شهیدان یادآور شد و برنامه تجلیل از مداحان انقلابی بسیجی و پیشکسوت را گامی در هم افزایی و همدلی این قشر از جامعه و قدرشناسی از تلاش‌های آنان برشمرد.
آیین تجلیل از حاج سیداحمد شمس، با حضور غلامرضا فلاح نایب رییس هیئت اندیشه ورز بسیج مداحان قم و جمعی از شاعران و مدیحه سرایان اهل بیت (ع) و مسئولان هیئات انقلابی صورت گرفت و با اهداء هدایا و شعرخوانی در مدح و منقبت اهل بیت (ع) همراه بود.
 
دیدار اعضای شورای اندیشه ورز بسیج مداحان قم با «سیداحمد شمس» + تصاویردیدار اعضای شورای اندیشه ورز بسیج مداحان قم با «سیداحمد شمس» + تصاویردیدار اعضای شورای اندیشه ورز بسیج مداحان قم با «سیداحمد شمس» + تصاویر
دیدار اعضای شورای اندیشه ورز بسیج مداحان قم با «سیداحمد شمس» + تصاویردیدار اعضای شورای اندیشه ورز بسیج مداحان قم با «سیداحمد شمس» + تصاویر
ارسال نظرات