با توافق انجام شده بین معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و استانداری سیستان و بلوچستان، 9 مرکز تسهیل گری و توسعه محله به کانون سلامت محله تبدیل می شود.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۴۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، مهندس احمد بامری، معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از مراکز تسهیل گری حاشیه شهر گفت: هدف از ایجاد کانون‌های سلامت محله گسترش بیش از پیش عدالت در سلامت، ارتقاء سلامت مردم، مسئولیت پذیری مسئولین و سازمان‌ها در تمامی ابعاد در تمام مناطق شهری و روستایی است.

وی ادامه داد: با راه اندازی این کانون‌ها مداخلات مختلفی در راستای توانمند سازی و ارتقاء سواد سلامت مردم، خودمراقبتی و اجتماعی کردن سلامت در محلات مختلف انجام می‌شود.

بامری با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ کانون سلامت در محلات زاهدان مشغول فعالیت هستند افزود: تا پایان تیرماه ۲۰ کانون سلامت محله جدید نیز به جمع کانون‌های سلامت موجود اضافه خواهد شد.
معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: همچنین قرار است در محله‌هایی که مراکز تسهیل گری وجود ندارد از مکان‌های در اختیار شهرداری زاهدان و اداره کل بهزیستی، به عنوان کانون سلامت استفاده شود.
ارسال نظرات