با هدف کاهش آسیب های اجتماعی:

خانه ورزش روستای چهزار شهرستان خاش افتتاح شد

دومین خانه ورزش روستایی، در دهستان چهزار شهرستان خاش با حضور کرد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،یوسفی فرماندار و دیگر مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۴۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۷
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان، طی مراسمی خانه ورزش روستایی دهستان چهزار خاش، با حضور کرد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، یوسفی فرماندار شهرستان، شهنوازی رئیس اداره ورزش و جوانان، معتمدین و ریش سفیدان محلی ونونهالان، نوجوانان و جوانان علاقه‌مند ورزش در این روستا افتتاح و به بهره برداری رسید.

این خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و بانوان در روستا‌ها با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، ستاد مبارزه بامواد مخدر و هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی ساخته و تجهیز می‌شوند.

گفتنی است خانه‌های ورزش روستایی در سراسر استان سیستان و بلوچستان نقش بسزایی در افزایش مشارکت بانوان روستایی در امر ورزش دارند
شایان ذکر است:تجهیزات این خانه‌های ورزش روستایی شامل:میز پینگ پنگ، راکت و توپ -میز فوتبالدستی-صفحه شطرنج، دارت و تاتامی می‌باشد.
ارسال نظرات