حجت الاسلام ریایی در حاشیه جشن مردمی زیر سایه خورشید در خمین گفت: توسعه معنوی زیارت و ترویج فرهنگ زیارت از راه دور از جمله اهداف اعزام کاروان خدام رضوی به مناطق مختلف کشور است.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۴۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۶

حجت الاسلام سیدحسین ریایی روحانی کاروان خدام حرم رضوی درحاشیه برگزاری جشن مردمی زیر سایه خورشید در مصلای امام خمینی(ره) خمین به مناسبت دهه کرامت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین، با اشاره به اهداف اعزام کاروان های خدام رضوی به مناطق مختلف کشور به ویژه در ایام گرامیداشت دهه کرامت گفت: توسعه معنوی زیارت و ترویج فرهنگ زیارت از راه دور از اهداف اعزام کاروان خدام رضوی به مناطق مختلف کشور است.

وی بیان کرد: اعزام کاروان خدام رضوی به استان ها و مناطق مختلف کشور به مدت یازده سال که بیشتر در گرامیداشت دهه کرامت است، انجام می شود و حتی اعزام کاروان های خدام رضوی به کشور جهان نیز در دستور کار است و تاکنون به بیش از بیست کشور جهان عزیمت انجام شده است.

حجت الاسلام ریایی افزود: تعامل با اقشار مردم و نهادهای مختلف، ارتیاط گیری با فعالان و نخبگان فرهنگی، جذب فعالیت های معنوی در جامعه، تبیین معارف و فرهنگ اهل بیت و فرهنگ رضوی، ترویج فرهنگ خادم بودن و ترویج سیره اهل بیت از اهداف دیگر کاروان های خدام رضوی است.

وی همچنین گفت: در این سفرها، محبت افراد به اهل بیت و به ویژه امام رضا(ع) بیشتر می شود و برای افرادی که توانایی جسمی مالی برای حضور در بارگاه امام رضا(ع) را ندارند، با این روش زمینه توفیق زیارت از راه دور توسط خدام فراهم شده است و فرهنگ زیارت از راه دور ترویج پیدا می کند.

 

ارسال نظرات