پنجمین اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی با مشارکت بخشداری و دهیاریهای قرچک ورامین با استقبال بی نظیر مردم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۱۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴

 به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزار یبسیج،  به مناسبت گرامیداشت  روز تامین اجتماعی پنج تیم پزشک عمومی و تخصصی با استقرار و سرکشی در مناطق کم برخوردار و محروم فوق ضمن ویزیت بیماران نیازمند تعدادی از آنان را که به مشاوره ها و اقدامات درمانی تخصصی تر و بستری نیاز داشتند به مراکز درمانی تامین اجتماعی ارجاع دادند.

در طی این حرکت جهادی که روزهای 25 و 26 تیرماه برگزار گردید بیش از 1000 نفر مورد ویزیت پزشکان عمومی و متخصص بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته و با مساعدت  مالی دهیاریهای قشلاق 1 و 2 ، محمدآباد اعلا، داود آباد ، ولی اباد  داروهای مورد نیاز بیماران فوق بصورت رایگان تحویل آنان گردید.

 در این اردو خدمات چشم پزشکی ، ارتوپدی ، جراحی مغز و اعصاب ، اطفال ، داخلی و مامایی ارائه گردید.

بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی در پایان این گزارش اعلام نمود که این مرکز با توجه به تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی برخود فرض میداند با حضور مستمر در مناطق کم برخوردار ضمن ایفاء وظیفه  انقلابی و دینی خود یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت را گرامی دارد.

 

ارسال نظرات