معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: مصوبات کار گروه اشتغال به‌طور جدی پیگیری شده و جلسات آن منظم برگزار و روند پرداخت تسهیلات باید با سرعت انجام شود.
کد خبر: ۹۰۳۸۰۷۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، گودرز امیری امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: در لرستان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تلاش خوبی برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا داشته‌اند اما با وجود زحمات زیادی که در این حوزه انجام شده تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی افزود: موقعیت ما در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا، فراگیر و روستایی خوب بوده  اما با توجه به وضعیت استان باید تلاش‌ها بیشتر شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان اظهار کرد: مصوبات کار گروه اشتغال به‌طور جدی پیگیری شده و جلسات آن منظم برگزار و روند پرداخت تسهیلات باید با سرعت انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود اختیارات بیشتری در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال و به‌ویژه در بحث کارشناسی طرح‌ها به استان‌ها واگذار شود.

امیری تثبیت اشتغال را مهم‌ترین اولویت مدیریت ارشد استان برشمرد و عنوان کرد: بسیاری از واحدها مشکل سرمایه در گردش دارند و لذا باید شرایطی فراهم شود که از محل اشتغال فراگیر، سرمایه در گردش به این واحدها پرداخت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات