بروجرد در حوزه اشتغال مظلوم مانده است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان در حوزه اشتغال مظلوم مانده و اگر در کشور هم فرصتی تعریف می‎شود آنچنان که شایسته است این فرصت‎ها محقق نمی‎شوند.
کد خبر: ۹۰۳۸۰۶۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عباس گودرزی   امروز در جلسه کارگروه اشتغال لرستان که در بروجرد برگزار شد، اظهار کرد:در شرایطی که دغدغه نخست مقام معظم رهبری، مسئولان و مردم بیکاری و آمار پایین اشتغال است، تحقق تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی در شهرستان بروجرد از 2 درصد به 4 و 10 درصد و در نهایت به کمتر از 20 درصد تاسف بار است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شهرستان در حوزه اشتغال مظلوم مانده و اگر در کشور هم فرصتی تعریف می‎شود آنچنان که شایسته است این فرصت‎ها محقق نمی‎شوند.

گودرزی افزود: نباید درصد تحقق اعتبارات اشتغالزایی فراگیر و روستایی که فرآیند آن در دستگاه‎های بالادستی تعریف شده است تا این اندازه در شهرستان بروجرد پایین باشد.

وی خاطرنشان کرد: جمع‎بندی و مسائل و مشکلات مطرح شده شهرستان بروجرد در این جلسه باید در تهران پیگیری شود چرا که در مدت کوتاه برگزاری این جلسه همه مشکلات مرتفع نمی‎شوند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر برگزاری کارگروه‌های اشتغال فعال‎تر از گذشته توسط فرماندار این شهرستان تاکید و تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر اشتغال دغدغه نخست مردم است همه مسئولان باید برای رفع این مشکل یکپارچه و منسجم ورود پیدا کنند.

گودرزی خاطر نشان کرد: مسئولان ارشد استانی باید فرمانداران شهرستان‎ها را ملزم به برگزاری مداوم کارگروه اشتغال و سرمایه‎گذاری کنند و این جلسات باید پشت و پناه کسانی که در روند دریافت تسهیلات متحیر و حیرانند باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات