خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد

دستاوردهای 40 ساله نظام با نگاهی هنرمندانه به مردم تشریح شود

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی در جلسه سیاستگذاری ستاد گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی، گفت: برای خنثی کردن توطئه های مذبوحانه استکبار که در تلاش است عملکرد 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی را وارونه جلوه دهد، همه نهادها و سازمان ها با حضور در مقابل دوربین های صداوسیما عمکلرد این چهار دهه را تشریح کنند.
کد خبر: ۹۰۳۸۰۴۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، با بیان اینکه دشمن مترصد فرصت برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: از ماه ها پیش جبهه غربی – عربی استکبار با طرح ریزی اقدامات مذبوحانه در تلاش هستند خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهند و با موج سواری بر مشکلات به حق صنفی مردم نارضایتی ها را به آشوب های خیابانی تبدیل کنند.
وی ادامه داد: در طول 4 دهه خدمات ارزشمندی در حوزه های مختلف عمرانی و توسعه و آبادانی کشور صورت گرفته است و زیرساخت های علمی، آموزشی ، پزشکی ، درمانی و بسیاری از بخش های دیگر فراهم شده است.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه رسانه ها به ویژه صداوسیما باید با نگاهی هنرمندانه خدمات نظام را تشریح کنند گفت: برای بیان این خدمات ارزشمند نباید به زمان و هفته ای خاص معطوف بود بلکه باید در طول سال با محوریت راهبردهای اقتصادی و فرهنگی کشور عملکرد دستگاه های مختلف اجرایی برای مردم تشریح کنیم.
امام جمعه تبریز اضافه کرد: آخرین اطلاعات و آمار سازمان را در اختیار ستاد نماز جمعه قرار دهید تا خطبه های نماز جمعه این عملکرد ها به نمازگزاران گفته شود.
 استاندار آذربایجان شرقی هم در این نشست با بیان اینکه هرچند اشکلاتی به تصمیم گیری های مجلس و دولت وارد است گفت : برای مقابله با هجمه ها و حمله های دشمنان تبیین و تشریح خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی گامی موثر و ضروری است.
مجید خدابخش افزود: حوادث و ناآرامی های دی ماه سال گذشته نشان داد که منافقین با اطلاعات غلطی که در اختیار سران آمریکا گذاشته بودند میخواستند شیرینی چهلمین سالگرد انقلاب را به کام مردم تلخ کنند
وی ادامه داد: در همین راستا ترامپ چند روز قبل از موئد مقرر که گفته بود از توافق نامه برجام خارج شد .
خدابخش با بیان اینکه صداوسیما و همه رسانه های گروهی و فضای مجازی در بستر سازی تشریح عملکرد انقلاب اسلامی نقشی اثرگذار دارند تصریح کرد : به عنوان مثال در حوزه گاز رسانی به فضل الهی در چهلمین سالگرد انقلاب تمامی روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهرمند خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار