نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی در همایش ارتقا ایمنی موتور سیکلت سواران، گفت: متاسفانه جاده هشترود مراغه به قتلگاه تبدیل شده و هر از چندگاهی شاهد تصادقات شدید و دلخراش در این محور هستیم.
کد خبر: ۹۰۳۸۰۴۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدحمزه امینی خواستار سرعت بخشیدن به احداث این آزاد راه و علی الخصوص قطعه 5 این آزاد راه که شهر هشترود را هم به آزاد راه پیامبر اعظم(ص) و هم هشترود به مراغه وصل می کند را شد.
وی از نبود پلیس راه در این شهرستان انتقاد کرد و گفت : متاسفانه در صورت بروز حوادث در محورهای هشترود باید معطل حضور پلیس راه مراغه باشیم .
 فرماندار هشترود هم بیشترین آسیب‌های ترافیکی را مربوط به موتورسواران عنوان کرد.
امین امینیان اسقرار نظم و امنیت و برقراری سلامت اجتماعی را از وظایف نیروی انتظامی دانست و از آموزش و پرورش خواسن نسبت به آموزش دانش آموزان و آشنایی آنها با قوانین راهنمایی و رانندگی تلاش کنند.

برای کاهش تلفات جاده ای عملیات اجرایی آزاد راه هشترود مراغه باید سرعت گیرد
وی استفاده از کلاه ایمنی را برای موتور سواران لازم و ضروری دانست و گفت: متاسفانه به واسطه عدم کلاه ایمنی جان چندین نفر در شهرستان از دست رفته و خیلی از خانواده ها داغدار شده اند که این امر موجب بوجود آمدن بحران های اجتماعی و امنیتی نیز می شود.
امین امینیان با بیان اینکه 13 هزار موتور سوار در این شهرستان وجود دارد، افزود: از موتور سواران در خواست می شود برمراعات قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام ورزند.

برای کاهش تلفات جاده ای عملیات اجرایی آزاد راه هشترود مراغه باید سرعت گیرد
در این همایش از 60 نفر موتورسوار مراعات کننده قانون با اهدای کلاه ایمنی تجلیل شد.

ارسال نظرات