مسئول سیاسی سپاه هوراند:

بهبود وضعیت معیشتی مطالبه به حق مردم از مسئولان است

مسئول سیاسی سپاه هوراند در نشست بصیرتی و سیاسی کارکنان این ناحیه، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: امروز مردم از وضع اقتصادی کشور گلایه مند هستند و این یک مطالبه به حق مردم از مسئولان است و باید وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم دغدغه اصلی مسئولان باشد.
کد خبر: ۹۰۳۸۰۳۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نعمت نجفی پور افزود: مردم انتظار دارند دولت برای حل مشکلات گام عملی بردارد و برخورد قاطع با مفسدان و اخلال گران، ایجاد شفافیت در عملکرد خود و ارایه گزارش به مردم و راه اندازی تولیدات و ایجاد کسب و کار و اشتغال  خواسته امروز جامعه است.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز کم کاری و حرکت انفعالی از برخی مسئولان مشاهده می شود که باید هر چه سریع تر و با تلاش و کار جهادی دولت و با ترمیم کابینه و تیم اقتصادی این مشکل پیش آمده برطرف شود.

بهبود وضعیت معیشتی مطالبه به حق مردم از مسئولان است

نجفی پور اضافه کرد: طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، اتاق جنگ ما امروز وزارت خزانه داری امریکا است و تمام تلاش دشمن امروز در بعد جنگ اقتصادی و روانی است تا با بزرگ نمایی مشکلات داخل کشور ملت ایران را از داخل نسبت به نظام و انقلاب و حاکمیت بدبین کنند.

وی در پایان با بیان اینکه ملت ایران در طول چهل سال گذشته مشکلات بزرگتر از این را هم پشت سر گذاشته اند، خاطرنشان کرد: ملت ایران این بار هم با استعانت از خداوند متعال و با صبر و بردباری و همدلی همه مشکلات را حل کرده و دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار