مدیرعامل بانک کشاورزی از آمادگی کامل این بانک برای ارائه خدمات ارزی به واحد‌های تولیدی فعال در زمینه غذا و دارو خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۸۰۲۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی روح اله خدارحمی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی صبح روز پنجشنبه ٢٨ تیر در بازدید از شرکت داروسازی اکتوور در استان البرز با اعلام این خبر به نقش و جایگاه این بانک در تأمین مالی بخش کشاورزی و صنایع وابسته اشاره کرد و افزود: در بخش صنایع غذایی کشور علاوه بر تولید ظرفیت مناسبی برای صادرات و جود دارد.

وی درباره ضرورت تأمین مالی شرکت های فعال در عرصه غذا و دارو از آمادگی  بانک کشاورزی برای حمایت از این واحدها به ویژه خدمات ارزی،ضمانت نامه و سرمایه در گردش در حد توان و با رعایت مقررات خبر داد.

خدارحمی به امکانات و ظرفیت های بانکداری بین الملل  وخدمات ارزی بانک کشاورزی در دوران تحریم های ظالمانه اشاره و خاطرنشان کرد:ارایه این خدمات به واحد‌های تولیدی به ویژه تولیدکنندگان غذا و دارو با رعایت قوانین و مقررات  و حفظ منافع ملی و فعالان این عرصه کماکان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، روح اله خدارحمی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با هدف بررسی آخرین وضعیت طرح ها و برنامه‌های این بانک روز پنجشنبه به استان البرز سفر کرد.

ارسال نظرات