خبرهای داغ:
سرهنگ عبدالرضا برزگر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان گفت: فرماندهان واحد های مقاومت بسیج پیشگام در دوره ی متوسطه ی دوره ی دوم از بین دانش آموان انتخاب میشوند و کلیه فعالیت ها و برنامه های دانش آموزی در سطح مدارس به این عزیزان واگذار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۰۰۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، صبح امروز اختتامیه دوره آموزشی یاوران ولایت ( آموزش فرماندهان واحد مقاومت بسیج پیشگامان استان گلستان) در اردوگاه صالحین شیرآباد با حضور فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج مدارس در سطح استان گلستان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم سرهنگ پاسدار عبدالرضا برزگر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری هدف از برگزاری این دوره ی آموزشی را توجه به اصل دانش آموز محوری دانست و گفت: فرماندهان واحد های مقاومت  بسیج پیشگام در دوره ی متوسطه ی دوره ی دوم از بین دانش آموان انتخاب میشوند و کلیه فعالیت ها و برنامه های دانش آموزی در سطح مدارس به این عزیزان  واگذار خواهد شد.

وی افزود: هویت بخشی به دانش آموزان از طریق واگذاری مسئولیت ، تمرین فعالیت دست جمعی و تشکیلاتی ، تقویت بنیه دینی ، اعتقادی و انقلابی دانش آموزان ، تربیت نیروهای طراز انقلاب اسلامی و تربیت کادری مومن ، انقلابی ، بصیر ، ولایت مدار و توانمند برای آینده ی نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهداف این آموزش است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان تعداد افراد آموزش دیده در این دوره را 320 نفر عنوان کرد و بیان داشت : 4 روز از این دوره مختص دختران و 4 شبانه روز هم مختص پسران بود که بحمدالله بدون مشکل خاصی برگزار شد.

برزگر در ادامه تصربح کرد:آموزش های متنوعی را برای این عزیزان پیش بینی کردیم و  از اساتید بزرگ استانی و کشوری جهت آموزش به دانش آموزان در حوزه های معرفتی با موضوعات دین شناسی  ، انقلاب اسلامی ، دشمن شناسی و استکبار ستیزی استفاده گردید.

وی در پایان به موضوعات دیگری که در این دوره ی آموزشی به آن پرداخته شد اشاره کرد و افزود:به موضوعات تشکیلاتی ، اقتصاد مقاومتی و همچنین برنامه هایی نظیر، دیدار با علما ، یادواره شهدا و برنامه های متنوع دیگر در زمینه های تربیتی ، فرهنگی و ورزشی جهت ارتقاء سطح فکری این یزرگواران پرداخته شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها