با حضور مدیر کل درمان سازمان تأمین اجتماعی تهران، بخش اتاق عمل سرپایی و مرکز جراحی‌های رفع عیوب انکساری (لیزیک و لازک) چشم در پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی شهید دکتر لبافی نژاد تهران به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۳۷۹۹۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، با حضور مدیر کل درمان سازمان تأمین اجتماعی تهران، بخش اتاق عمل سرپایی و مرکز جراحی‌های رفع عیوب انکساری (لیزیک و لازک) چشم در پلی‌کلینیک تأمین اجتماعی شهید دکتر لبافی نژاد تهران به بهره‌برداری رسید.

  بابک عدلی مدیر کل درمان سازمان تأمین اجتماعی، در این مراسم اظهار داشت: درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی پلی کلینیک لبافی نژاد دارای کلینیک های تخصصی چشم از جمله قرنیه، شبکیه، استرابیسم، کلوکوم و کلینیک بینایی سنجی و واحد اورژانس چشم نیز دارای بخش هایی شامل اتاق های عمل سر پایی جهت تزریقات داخل چشم و اعمال جراحی لیزر اگزایمر است.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی تهران با تاکید بر اینکه این پلی کلینیک علاوه بر واحد های  فوق دارای بخش های پاراکلینیک نظیر واحد آنژیو گرافی چشم، تعیین شماره عینک، اسکن های چشم، تعیین میدان بینایی و سایر خدمات است، افزود: کانسرهای چشمی که نیاز به جراحی داشته باشند، در این مرکز تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه پلی کلینیک تامین اجتماعی شهید دکتر لبافی نژاد روزانه بیش از ٧٠٠ بیمار را پذیرش می کند، خاطر نشان کرد: تمامی خدمات فوق تخصصی که از طریق این پلی کلینیک ارائه می شود، برای بیمه شدگان تامین اجتماعی کاملا رایگان است.

عدلی با اشاره به اینکه مرکز جراحی رفع عیوب انکساری همزمان با روز تامین اجتماعی، افتتاح شد، گفت: این مرکز مجهز به دستگاه لیزر اگزایمر است که در نوع خود مجهز‌ترین دستگاه در دنیاست.
وی با بیان اینکه بیمارانی که نیازمند عمل‌های لیزیک و لازک جهت برداشتن عینک هستند در این مرکز مورد تشخیص و عمل قرار می‌گیرند، اذعان داشت: این مرکز دارای دستگاه‌های توپوگرافی و اکوگرافی جهت تشخیص عیوب انکساری چشم است که ‌برای  خرید و بهره برداری از این دستگاه حدود یک و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

ارسال نظرات