معاون نظارت و ارزشيابي مکتبي سازمان عقيدتي سياسي ناجا:
معاون نظارت و ارزشيابي مکتبي سازمان عقيدتي سياسي ناجا با تاكيدبر اينكه دشمنان سعي مي كنند با ايران، اسلام و شيعه هراسي به اهداف خود برسند، گفت: مردم ولي نعمت ما هستند و رعايت حقوق شهروندي در انجام ماموريت ها از اولويت هاي كاركنان پليس است.
کد خبر: ۹۰۳۷۹۸۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج زنجان به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام غلام حیدر حيدری در جمع كاركنان فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه زماني كه انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد، استكبار و دشمنان برآشفته شدند و تمام تلاش خود را براي مقابله با اين انقلاب مردمي انجام دادند، اظهار داشت: در مقابل همه توطئه هاي دشمنان با ايماني كه امام خميني (ره) به مردم داشتند و مردم به ايشان، دشمن نتوانست به اهداف خود برسد.

وی افزود:گروه هاي ضد انقلاب و منافقان، بعد از شكست از طريق نفوذ به حوزه جنگ سخت وارد شدند و به خاك كشورمان تجاوز كردند.

معاون نظارت و ارزشيابي مکتبي سازمان عقيدتي سياسي ناجا با اشاره به اينكه در جنگ تحميلي حمايت هاي تمام عياری از دشمن شد تا انقلاب اسلامي را به زانو درآورد؛ گفت: مردم ايران با تبعيت از ولايت فقيه توانستند بر دشمن پيروز شوند و حتي يك وجب خاك خود را به دشمن ندهند.

این مقام مسئول تأكيد كرد: دشمنان در طول دوران انقلاب اسلامي انواع توطئه ها را به كار گرفتند، اما آن ذلالتي كه مي خواستند خداوند نصيب خودشان كرد و دشمن فهميد جمهوري اسلامي در جنگ سخت نفوذ ناپذیر است؛ بنابراین جنگ نرم را عليه ملت ايران در پيش گرفت.

معاون نظارت و ارزشيابي مکتبي سازمان عقيدتي سياسي ناجا، تصریح کرد: دشمن سعي مي كند با دستكش هاي مخملي، جنايات خود را پوشش دهد.

حجت الاسلام حيدري با اشاره به برخي مشكلات اقتصادي كشور، بيان کرد: در زمين دشمن بازي كردن اشتباهی بزرگ و ملت ايران نشان داده است در مقابل دشمنان نسبت به چند مسئله حساسيت خاصي دارد كه از جمله آن حساسيت ها به خاك كشور، ناموس و غيرت ايراني ، دين و اعتقادات است.

 وی با تاكيد بر اينكه دشمن سعي مي كند با فشار اقتصادي ما را مايوس كند، عنوان کرد: دشمنان با استفاده از ابزار رسانه، موج آفريني مي كنند كه وظيفه ما هوشياري و دشمن شناسي است.

حجت الاسلام حيدري با اشاره به اينكه دشمنان سعي مي كنند با ايران، اسلام و شيعه هراسي به اهداف خود برسند، یادآور شد: مردم ولي نعمت ما هستند و كاركنان نيروي انتظامي بايد در انجام ماموریت ها، حقوق شهروندي را رعايت كنند.

سردار "علي آزادي" فرمانده انتظامي استان نیز در ابتداي اين ديدار ضمن خوشامدگويي به مهمانان و تبريك دهه كرامت و ميلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع)، گفت: با همراهي مردم و مسئولان و تلاش مضاعف، ان‌شاء الله از اين مرحله نيز عبور و دشمنان را مأیوس می کنیم.

وی با بيان اينكه استان زنجان، استاني ولايتمدار و پايتخت شور و شعور حسيني است، بيان کرد: كاركنان سختكوش انتظامي، رزمايش هاي مختلفي را انجام دادند و موفقيت هاي خوبي را كسب كردند.

سردار آزادي تصريح كرد: كسب رتبه نخست در برگزاري دوره بصيرت، توانمندسازي امر به معروف و نهي از منكر در سال 96 و رتبه دوم حفظ و قرائت قرآن كريم در سال 96 و رتبه اول در سال 95 از جمله اين موفقيت ها بوده است.

فرمانده انتظامي استان زنجان راه اندازي دارالقران كريم در شهرستان هاي "ابهر" و "خدابنده" و  افتتاح پليس فتا در اين شهرستان ها را از ديگر اقدامات اين فرماندهي برشمرد و گفت: رتبه نخست ارائه خدمات امدادي و رتبه اول صيانتي از ديگر موفقيت هاي كسب شده است.

 

ارسال نظرات